Ga naar inhoud

Bella is vannacht overleden!!!!


bikkel

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ons meisje heeft de strijd opgegeven...ik heb vannacht op de bank geslapen om haar om de 2 uur wat vocht te kunnen geven...en om 3.15 heb ik haar in mn armen gepakt en ze was zo slapjes...al het vocht liep gewoon weer weg....

Ik heb haar een warme handdoek omgedaan en haar tegen mij aan gehouden en gezegd dat het goed was dat ze ging.....na een paar keer lucht happen was het voorbij!

Ik ben blij dat ze in mn armen vol met liefde is gegaan en niet stilletjes in haar kooi...

Ik ben verdrietg en opgelucht tegelijk.....voor haar is het beter maar ik had me "een vriendinnetje halen voor Bikkel" heel anders voorgesteld....

kus sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Bella ligt nu vredig in een doosje op een bedje van stro en een handdoekje over haar heen...de opvang komt haar vandaag halen, ze wilde haar graag hebben als ze het niet zou halen...

Met mij gaat het redelijk, ik heb slecht voor mezelf gezorgd w.b eten en slapen waardoor ik nu dus heel beroerd ben, natuurlijk door alle spanningen...ik hoop dat ik mij in de loop van de dag beter ga voelen...

Bikkel heeft zojuist zn 2e keer antibiotica gehad...jeetje wat een ellende om hem dat te geven....nu is ie beledigd haha zelfs een worteltje helpt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .