Ga naar inhoud

Pooke weer niet ok...


Rian

Aanbevolen berichten

Het moest er weer een keer van komen, Pooke is weer niet helemaal 100%. Gisteren rond 1800 was er nog niks aan de hand, ben toen even weggeweest en toen ik thuis kwam rond 2230 zat hij er wat stilletjes bij. Wilde niks eten. Tussendoor weer het ritueel van op de bak, staartje omhoog, niks.

Meteen begonnen met masseren en wat water met prozyme gegeven, en gaan slapen, meestal is het de volgende dag weer over.

Maar...hij is nog steeds niet helemaal ok. Probeert wel wat aan hooisprietjes te knabbelen, maar kan niet rustig zitten of liggen, dus ik denk dat hij last heeft van gas. Kijk het nog even aan of het weer vanzelf over gaat, anders maar naar de DA.

Houdt het nou nooit eens op bij hem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme poo, hij heeft best vaak last van kwaaltjes. Hopelijk is het deze keer weer niet zo erg en gaat het vanzelf over. Ik denk dat je het al vaak genoeg meegemaakt hebt om te kunnen beslissen wanneer het nodig is naar de dierenarts te gaan.

Veel beterschap voor Poo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo half-half bij hem, hij eet wat groente en hooi, geen biks. Hij wast zich en is ook redelijk actief, maar ik merk aan hem dat hij niet lekker in zijn vel zit. Hij is anders dan anders. Vind het zo vervelend voor hem, hij heeft inderdaad vaak last van kwaaltjes. Als ik het hier in een topic zet, ben ik altijd wat minder ongerust :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het dan vervelend dat ik er weer een topic over aangemaakt heb. Kan beter een abonnement op dit soort topics nemen geloof ik..

Meneer scheurt weer door de kamer en pikt rozijntjes uit het doosje, dus dat lijkt me een teken van gezond gedrag..haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff...hij maakt je wel zweten af en toe die pooske...

ik ben echt blij dat hij weer ok is...gisteren was jimmy vreemd hij zat echt geconcentreerd op de wc en er lag niks op! ik heb hem dan ook gemasseerd en prozyme gegeven en er kwam daarna echt een berg poepjes :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha daar kunnen ze wat van he! Kleine krentenkakkertjes zijn het!

Poo is weer helemaal ok, hij heeft biks gegeten en ligt nu te slapen met zijn kopje helemaal naar achteren, hij ligt te dromen, zijn hele snoetje beweegt!

Is ook vermoeiend, je niet lekker voelen, de arme schat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .