Ga naar inhoud

Bella ook ziek!


bikkel

Aanbevolen berichten

oke heel bedankt voor je tips, ik heb pijnstilling in huis, ik heb zojuist gebeld ivm laxatract, de assistente gaf aan vandaag de laatste keer paraffine geven en morgenvroeg moet ik om 9.00 weer terug met Bella en dan kijkt de dokter zelf weer...ze krijgt nu infuus en heeft een pijnstilling gekregen in combinatie met cisaral.

Wanneer mag ik op zn vroegs dan weer pijnstilling geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoi,

Kelly is zojuist geweest en heeft allerlei tips gegeven....onze Bella lag als een baby in haar armen!

Kelly...BEDANKT!!!!

Cindy: stel Bella heeft vanavond nog steeds niks gegeten van groen moet ik dan wel weer dwangvoeren?

ik hoor het wel...

groetjes sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bella zojuist een uitgebreide massage gegeven, ze laat het heel goed toe.

Verder heeft ze nu pijnstilling gekregen en de cisaral....

straks bij volgende massage geef ik dat spul van kelly en de laatste keer paraffine.

Je voelt wel duidelijk geknetter en borreltjes in haar buik dus de boel komt los maar nu nog gaan keutelen.....

gr. sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de massage en het toedienen van de medicijnen goed ging!

Je kan haar wel nog regelmatig met een spuitje wat vocht toedienen.

Masseren zou ik ieder uur een minuutje of tien proberen te doen.

Ik hoop dat de extra pijnstilling wat voor dr gaat doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is het resultaat van gisteravond en vannacht...

591618784_5_3mlM.jpeg

ze wil nog steeds niet eten.....heb haar vanmorgen weer gemasseerd en een spuitje met water gegeven....heb het idee dat ze nu wat stiller is, kan dat komen doordat alles los komt en ze daar pijn van heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

nou ik ben terug...zonder Bella! Ze wordt om half 12 geopereerd! Ze gaan kijken of er een haarbal zit en sowieso gaan ze alles eruit masseren. Zo blij dat ik gisteravond was dat ze poepte...maar vanmorgen had ik al in d egaten dat ze nog slechter was als de eerdere dagen....

Ik kon haar gewoon buiten oppakken terwijl ze normaal wegloopt...ze lag bij de dokter helemaal gestrekt op de tafel....echt niet goed dus!

Ik krijg om 15.00 telefoon of ze het gered heeft maar ik ben heel eerlijk, ik ga er niet vanuit!

tot zover...

groetjes sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .