Ga naar inhoud

Extreem veel drinken


Benji

Aanbevolen berichten

Hela..

1 van mijn konijnen, Chris(zit samen met Snuffie), drinkt extreem veel, maar dan ook echt extreem.

Dat niet alleen, het wordt dagelijks meer.

Hun oude flesje was 600ml, dit ging normaal gezien een dag mee, de laatste tijd was het ineens 's avonds leeg als ik het 's morgens gevuld had.

We hebben wat groters opgehangen, 1100ml, die ik al heb liggen voor de ren, en nu is ook dit al bijna leeg terwijl het vanmorgen gevuld is.

Snuffie zie ik niet heel vaak drinken maar Chris houdt gewoon niet op met drinken, soms elke 5 minuten zit hij een halve minuut te lurken.

Ik kan me niet voorstellen dat dit goed is, de anderen drinken allemaal veel minder.

Ik zie ook geen diarree ofzo in het hok, hij eet gewoon heel goed, hooi, brokjes, alles gaat normaal, alleen dus extreem veel drinken.

Iemand een idee? een tip? ik hoor het heel graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een aanvulling, Muis dronk de laatste tijd ook ontzettend veel, en plaste ook enorm veel. Toen ik dit hier in een topic had gezet, deed ze het ineens niet meer. Misschien is het ook even de tijd van het jaar, dat ze extra drinken wanneer ze verharen? Ik zeg maar wat hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .