Ga naar inhoud

Castratie is SUPER GOED gegaan !


sippi__x

Aanbevolen berichten

Halloooo :mdr:

Ik ben zonet mijn Cachou bij de DA gaan halen normaal mocht ik hem pas tegen de avond gaan halen maar om 16.00 belde ze al dat alles PRIMA ging en ik hem mocht komen halen ! :mdr:

Ze zeiden dat hij na de operatie al een blaadje witloof heeft gegeten en veldsla. Toen ik hem ging halen zat hij al heel opgewekt in zijn kooitje :cool:

Nu zit hij in een binnenkooi op een deken met een kussentje, hooi, groenten, brokjes, water en zen knuffeltje :love:

Ik heb hem net al één brokje zien oppeuselen en al wat sprietjes hooi en wortelloof ! En hij heeft al wat van ze drinkflesje gedronken !

Hij heeft wel nog niet gekeutelt ... Maar dat komt toch nog wel hé ??

Ik dacht dat hij er veel slechter ging uitzien maar alles gaat goed.

Vanavond moet ik hem wel nog pijstiller geven en morgen misschien ook nog.

Zo dit moest ik even vertellen :yes:

PS : Hij is nu ineens ook al ingeënt tegn RHD & myxomatose :yes:

Byee xxx

likjes van Cachou

aangepast door sippi__x
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou door de combinatie narcose en operatie krijgt je konijn toch wel een klap te verwerken...het lichaam moet daar weer even bovenop komen. Normaal gesproken enten ze in als het konijn lichamelijk in perfecte conditie is, en na een ingreep is dat eigenlijk niet het geval.

Maar, het gaat goed met hem toch? Houden zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou wel goed in de gaten hoe je konijn het na een aantal weken doet. Er is een mogelijkheid (en nu niet meteen stressen dat dit gaat gebeuren, er is een RISICO OP) dat het (verzwakte) virus waarmee ze inenten, toch even wat verschijnselen gaat geven doordat hij nu tegelijkertijd ingeent is met een ingreep onder narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed is gegaan !!!

Gelukkig is dat wel vaak het geval, maar het is altijd even afwachten of dat ook met jouw konijn het geval is...

Dan nu verder opknappen heen !!

Waarschijnlijk blijft hij zo happy de peppy zoals hij nu is, maar houd het toch even in de gaten zoals hierboven al aangegeven is...

Vanwege het feit dat hij nu op pijnstillers zit, lijkt hij heel wat maar als dat uitwerkt kan hij eventueel ook wat zieker worden...

Gewoon even opletten dus en verder lekker opgelucht ademhalen dat dit weer voorbij is...

Dat keutelen en plassen komt ook vast wel goed komende uren...

Zo niet, dan kan je misschien altijd nog even de dierenarts bellen als je het niet vertrouwd of zeker wil weten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .