Ga naar inhoud

Roxy heeft haakjes op de kiesjes..


raylaatje

Aanbevolen berichten

Roxy eet al een tijdje niet goed.. Opzich nog netjes op gewicht.. Maar toch vanmiddag even naar de dierenarts geweest..

Roxy blijkt haakjes op de kiesjes te hebben, Morgenochtend om half 9 moeten we hem brengen..

Maar ik ben dus hartstikke bang, dat het niet goed gaat..

bij de amputatie van zijn pootje stopte hij met ademen, met castratie stopte hij nóg langer, en was er dus bijna niet meer geweest..

Wie duimt mee voor morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest hem vandaag om half 9 brengen, rond 12 uur laten ze even weten hoe het met hem gaat, en rond half 4 kan ik mijn kereltje weer ophalen:yes:

@ clover,

De dierenarts zag wel haakjes zitten, maar die zaten behoorlijk ver achteraan, maar het kan zijn dat daarachter ook nog haakjes zitten(kon ze zo niet zien), ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemini,

Denk een soort van hartmasage, heb het ook niet gevraagt:$

We hebben rox. net opgehaald, hij had daar nog niks gegeten, en tot nu toe hier ook nog niet...

We kijken het nog even aan, en anders gaan we vanavond beginnen met dwangvoeren(hebben we bij zijn vorige xén dat hij onder narcose moest, allebij de x'en bijna een week moeten doen)

hopelijk blijven de haakjes idd weg..

Want de dierenarts vond het nou niet heel erg verstandig meer om het te opereren/onder narcose..

Thanks voor het duimen allemaal!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .