Ga naar inhoud

castratie Jet


marianoverbeek

Aanbevolen berichten

Volgende week vrijdag 29 mei wordt Jetje gecastreerd. Ze is nu al ruim 2 weken op haar broer aan het rijden en hij wordt er gek van!Hij mist ook kleine haartjes op de bovenkant van zn oren; daar knabbelt zij aan! Ook zit/loopt ze zichzelf een beetje in de weg door de gierende hormonen.

Belde de DA voor de afspraak en die zei gelijk: u kunt haar morgen al brengen.... Dat ging me iets te snel. Graag wil ik het op een vrijdag omdat ik dan het weekend heb om op haar te passen. Komende vrijdag zat al vol dus nu wordt het volgende week.

Zowel eierstokken als baarmoeder gaat eruit.

Spannend maar wel goed/ nodig. Moet alleen nog een kooitje regelen voor de eerste nacht apart. Als alles goed gaat kan ze de volgende dag weer bij haar ventje in de kooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Het is inderdaad nodig als ik het zo lees, en je (en nijntjes) krijgen er veel voor terug. Heel veel succes, het komt goed!

Weet je zeker dat je het op een vrijdag laat doen? Dan moet je in het weekend gebruik maken van een dienstdoende DA, MOCHT er iets zijn. Vind je dat geen vervelend idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .