Ga naar inhoud

is ijsberg beter dan gewoon?


Puck&Lexie

Aanbevolen berichten

is ijsbergsla beter dan gewone sla? Ben steeds al op zoek naar andere soorten sla maar bij ons in de supermarkt hebben ze dus alleen ijsbergsla en gewone sla. (ze hebben we andere soorten maart dat is van die voorverpakte en gesneden rommel wat je een dag na openen gewoon weg kan gooien):grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag wel maar hele kleine beetjes vanwege gas... ben van de verfijnde gevarieerde keuken hihi heb momenteel in huis puur voor de konijnen: andijvi, witlof, wortel, komkommer, banaan, appel. ( ja fruit heel klein beetje plakje banaan van 1 cm voor twee nijnen en een kwart appeltje ofzo)

Maar hou van variatie, en mijn nijnen ook (hebben een ijzeren maag, die kunnen tot nu toe echt overal tegen) dus welke goed verkrijgbare groenten kan ik nog meer proberen?

heb ookal iets wat ze niet lusten

paksoi. vinden ze niks. verder zijn ze ook niet zo heel dol op rucola...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, hier net zo, ik heb ook steeds meer groenten in huis voor de konijnen: op dit moment andijvie, witlof, wortelloof, komkommer, rucola. In de kruidentuin staan basilicum, munt en peterselie. Verder heb ik ook appel en banaan in huis, en kan ik ze ook nog bloemkoolbladeren geven.

Van de week voor het eerst paksoi geprobeerd, maar dat vonden ze hier ook niet lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .