Ga naar inhoud

Konijn nat geregend


2Mupjes

Aanbevolen berichten

Mijn konijntjes rennen nu lekker vrij rond in de tuin, deze is geheel bunny proof ;)

Nu regent het vandaag een beetje, en toen het eerder opklaarde heb ik ze snel naar buiten gedaan voor hun dagelijkse portie beweging. Nu begon het net weer te regenen (kon ik niet op buienradar zien!), maar ze wilden niet in hun hok. Ze zaten tussen de planten verscholen maar zijn toch best nat geregend ondanks dat ze zo hun hok in hadden kunnen gaan. Zag er best wel maf uit. Nu zijn we er maar achteraan gaan rennen om ze in het hok te krijgen en dit is met veel moeite gelukt. Kan het kwaad dat ze nat zijn geworden en wat kan ik nu eventueel doen? Ze zitten verder droog en hebben geen last van wind..

Alvast bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Een konijn in het wild loopt ook gewoon door de regen.

2. Een konijn gaat zijn hok vanzelf wel in als hij-zij de regen niks vind.

3. Mijn konijn blijft lekker in de regen zitten en geniet ervan.

4. Je kan ze eventueel wat afdrogen en dan gewoon terug in hun hok doen.

5. Het kan verder geen kwaad een konijn weet zelf wel wat ie wel en niet moet doen.

xxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen mogen overdag los in hun ren en kunnen vandaar uit de kooi in als zouden willen. Meestal als het niet te hard regent blijven ze gewoon buiten door de regen heen spelen. Las ze echt te nat worden dan gaan ze vanzelf naar binnen.

Ziet er wel altijd leuk uit die verregende koppies

saf-5018-albums-jearke-picture11863-jearke-punker.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .