Ga naar inhoud

eindelijk gaat het gebeuren


Lia

Aanbevolen berichten

Hij is alweer thuis.

Ik was ontzettend zenuwachtig en bracht hem naar de da.

Rond 12uur belde ik en hoorde dat hij net wakker was en zichzelf ging wassen. Ik vertelde dat ik hem eind van de middag pas kon ophalen.

Rond 15uur belde hun hoe laat ik hem kwam ophalen. Schijnbaar zat een ander achter de telefoon maar ik zei:"ik had duidelijk door gegeven eind van de middag en nu laten jullie mij schrikken, gaat alles goed met hem??"

Ja zeker, hij heeft alweer een beetje gegeten, dus gaat goed met hem.

Hij was al vrij snel nieuwschierig thuis en zette een bakje water en ging gelijk drinken. Maar ik vind wel dat hij erg weinig eet.

Hechting ziet er goed uit, volgende week woensdag mogen ze eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij at gelukkig weer wat brokken, hooi en paardenbloem blaadjes.

Ja hij blijft er netjes van af. Hij maakt zichzelf daar wel schoon of er om heen maar je kan aan zijn houding zien of hij zichzelf schoonmaakt of eraan zit te trekken.

Ik kijk geregeld en ziet er goed uit. Het is maar een heel klein mini hechting,ik schat 2 of 3 mm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag ben ik terug gegaan naar de da met Wolfje.

Dropveter had afgelopen maandag 1 hechting eruit gehaald(hij had 2 draadjes)ik zei: als je nou de volgende ook eruit haal hoeven we niet naar de da te gaan, maar dat gebeurde niet.

Ik kwam daar en de da zei: het is langgeleden dat ik zo een klein konijntje heb geopereerd maar hij is wel ontwijs mooi en heel goed op gewicht.

Hij wou niet goed inslapen dus moest ze meer narcose geven. Ze vertelde dat hij erg gestrest was maar dat is zo wie zo herkenbaar bij konijn maar kleintjes hebben sneller stress dan de grotere konijnen.

Dus alles is voorbij en nu is het afwachten tot het mnd juli is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiterst 6 weken. Je hoort div verhalen dat het eerder mag maar ik speel het inderdaad op safe.

Nee ik heb er nog geen 1 op het oog, want de tijd dat ik moet wachten duurt voor een opvang te lang om het konijntje vast te houden en als ik WEER ga kijken zoals 2 mnd terug dan maak ik mijnzelf helemaal gek. Ik denk eind Juni dat ik ga rond snuffelen en ik moet aan de chauffeur vragen hoever ze willen rijden voor mij. Maar goed ik betaal de benzine dus dat scheelt weer voor ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .