Ga naar inhoud

Pootje verzwikt of gebroken?


mabaals

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn moeder liep hier met de teckel de deur plat. Zij was er in principe erg tevreden onder omdat ze veel contact met wilhelminapark in utrecht hadden qua adviezen.

Alleen is ze daar uiteindelijk weg gegaan, aangezien ze daarna de teckel steeds injecties gaven, zonder overleg. Iedere keer zonder te vragen ging er hoepla een spuit in. En iedere keer kreeg ze een andere jonge vrouwelijke arts.

Maar goed dat is mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ze wilt zo snel mogelijk weer opstaan en rennen. Het is alleen zo'n zielig gezicht om je konijntje zo te zien stuntelen. Ze valt steeds om enzo. Maar ik was al bang dat er iets fouts was gegaan, maar als dit normaal is, zijn mijn zorgen weer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mabaals sterkte in ieder geval..

Het is altijd lastig om een besluit te nemen, waar doe je goed aan en hoe zwaar weegt het één ten opzicht van het ander..

Ik wens je een goed besluit...én vooral; goede raadgevers.

Ben wel erg benieuwd hoe het verder gaat met je konijn..

Complimenten in ieder geval hoe je er mee omgaat..en natuurlijk hoop ik voor je dat de kosten je geen hartverzakking bezorgen..

Wat wij doen in dat geval: betalen en maar weer snel vergeten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft haar evenwicht weer terug, en ik zie haar zitten met 4 pootjes, en ik kan haar niet voorstellen met 3 pootjes. Ik ga voor de operatie, we hebben sowieso al een afspraak met de orthopeet. En inderdaar, betalen en maar weer snel vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze knabbelt weer heerlijk aan het verse hooi dat ze net heeft gekregen. Ze springt weer, en loopt weer heerlijk rond in de kooi. Ik wil haar nog niet los laten, want ik ben toch een beetje voorzichtig. Alleen drinken weet ik niet zeker, ik heb het haar niet zien doen. Daarom heb ik een waterfles opgehangen, en een waterbakje neergezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het allicht proberen, denk dat als ze niet wil het ook niet doet.

En dat als het pootje pijn doet ze het niet zal gebruiken.

Als je vind dat ze te wild is stop je haar gewoon weer in haar kooi.

Dit soort dingen kan je het beste zelf beoordelen, als je gevoel zegt niet doen dan vooral niet doen.

Wanneer heb je de afspraak bij de orthopeet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen om 10:00. Ik laat haar nu los lopen, en ze is gewoon rustig aan het rondsnuffelen, maar ze gebruikt het pootje soms nog wel. niet om op te steunen, maar om te wassen enzo. Hopelijk heeft de orthopeet goed nieuws...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze er niet echt last van lijkt te hebben.

Succe smorgen bij de ortopeed, je gaat naar dierencentrum rotterdam toch?

De operatie van de teckel ook bij een pootje is daar prima velropen, volgens mij door de vlaamse arts. Hij had een grasaar dat in zijn huid naar binnen was gedrongen en bij zijn zenuwen van zijn pootje was gaat ontsteken.

Dus qua operatie zit je daar prima, verder was mijn ma er niet zo weg van maar dat heb ik verder in dit topic al verteld, vaak is dat ook persoonlijk hoor.

Je hebt je verder goed ingelezen dus je kan gerichte vragen stellen en jouw dierenarts gaat je daar niet zomaar naar door verwijzen.

Schrok wel van jouw verhaal hoor. Baileys springt hier altijd op tafels en rugleuningen van banken. En Viera heeft een hekel aan opgepakt te worden en springt zo uit mijn armen als ze de kans krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, de DA was ook geschrokken, want dit gebeurt eigenlijk nooit. Ze moet wel heel slecht terecht gekomen zijn. Zelf ben ik nu ook voorzichtiger met mijn andere konijn, dat is een echte avonturier, en hij springt ook overal naartoe. Hopelijk komt alles goed, als je naar mijn profiel gaat kan je een foto van de breuk zien. Ik heb de foto van de DA gekregen, en ik dacht, laat ik het maar ook aan andere mensen zien. Nog bedankt voor de vele hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .