Ga naar inhoud

Prozyme


Elsjeee

Aanbevolen berichten

Ik heb het ook daar gekocht. Het leek mij ook erg weinig voor dat geld. Ik kreeg ook een klein zakje. Maar als ik zie hoe lang ik eigenlijk ermee kan doen voor 2 konijnen, valt het best mee.

Bovendien: mijn ram heeft een keer bijna een verstopping gehad. Om dat te laten controleren bij de da en een middeltje mee te krijgen was ik 10 keer zoveel kwijt. Dus dan liever dit ;).

Maar ik ben ook wel benieuwd eigenlijk of er nog andere plekken zijn waar je het kunt kopen (hoewel ik over bovenstaande site erg tevreden ben).

aangepast door Karina
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zat er een plakkertje op. maar er stond idd ook niet op dat het prozyme was. Ik moest mijn vriend dus even melden dat dit niet was wat hij dacht dat het was haha ;). Maar probeer het maar eens uit, dan weet je zeker dat het prozyme is hoor. Hier kwamen meteen wat mooie keutels eruit na korte tijd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Het zakje staat hier in het keukenkastje tussen de kruiden, laatst was ik samen met een vriendin aan het koken, ze doet het kastje open en ik zie haar kijken..."wat is DIT??" Het lijkt wel alsof Don Corleone even langs is geweest!! :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vandaag ontvangen. Ik vond het alleen wel een beetje bizar dat het in een zakje zit waar verder niets op staat.

Niet dat ik niet geloof dat er echt prozyme inzit, maar vind het wel een beetje vreemd :yes:

Ik had precies hetzelfde! Ik heb het ook gister ontvangen en vind het inderdaad ook vreemd dat het in zo'n zakje zit. Op de website staat namelijk dat het een potje is!:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde! Ik heb het ook gister ontvangen en vind het inderdaad ook vreemd dat het in zo'n zakje zit. Op de website staat namelijk dat het een potje is!:bounce:

Ze kunnen toch moeilijk voor 10, 20 of 40 gram een heel potje gaan versturen? Bij mij zit er altijd een plakkertje op dat het Prozyme is. ;) En je kunt diegene die het verstuurt vertrouwen hoor.

Ik bestel het ook al wel ruim een jaar bij haar. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde! Ik heb het ook gister ontvangen en vind het inderdaad ook vreemd dat het in zo'n zakje zit. Op de website staat namelijk dat het een potje is!:bounce:

Inderdaad.. Ik heb altijd geleerd dat je nooit zomaar een medicijn mag innemen, maar dat je altijd moet kijken naar de verpakking enz. :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt inderdaad wel, het is niet zo netjes om het zo in een zakje te doen, het zou vanalles kunnen zijn. Vooral omdat je het op internet besteld en niet weet wie er eigenlijk achter zit.

Maar, ik gebruik het voor mijn nijnen nu ook al een tijdje en het heeft absoluut het gewenste effect. Dus ik denk ook dat het volledig betrouwbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen toch moeilijk voor 10, 20 of 40 gram een heel potje gaan versturen? Bij mij zit er altijd een plakkertje op dat het Prozyme is. ;) En je kunt diegene die het verstuurt vertrouwen hoor.

Ik bestel het ook al wel ruim een jaar bij haar. ;)

Ik zeg ook niet dat ik het niet vertrouw hoor. Had alleen een potje verwacht aangezien dat ook op het plaatje stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen met dat zakje hebben we wel nog wat leuks uitgehaald. Ik had het besteld en mijn ouders laten zien.. maar mijn zusje wist van niets. dus die komt thuis uit school en mijn mam en pap zitten zo aan tafel met dat zakje en zeggen zo'' en waar denk jij mee bezig te zijn?'' dat gezicht... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen met dat zakje hebben we wel nog wat leuks uitgehaald. Ik had het besteld en mijn ouders laten zien.. maar mijn zusje wist van niets. dus die komt thuis uit school en mijn mam en pap zitten zo aan tafel met dat zakje en zeggen zo'' en waar denk jij mee bezig te zijn?'' dat gezicht... :D

Hahahaha die vind ik mooi! :D Dat gezicht had ik ook wel willen zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .