Ga naar inhoud

Juultje wordt gecastreerd...


Startman

Aanbevolen berichten

Ik was ook 94 euro kwijt ja, leek me een redelijk bedrag. Gister mochten we dus even terug, het consult kostte toen 8.50. Ik had de pijnstiller die ik over had van Joekel's castratie meegenomen, en hij wilde dezelfde voorschrijven. Omdat hij dus al 3/4 maanden open is, gooi ik hem hierna weg, maar de da zei dat ik nu ook nog de oude kon gebruiken.

Maar: Juultje. Ze begon gister avond te eten vanacht te poepen! Vanochtend weer pijnstiller gegeven, en dat wilde ik in ieder geval vandaag en morgen geven. Daarna kunnen we kijken hoe ze het doet.

Ook vanwege mijn andere topic, of ik ze samen of apart moest houden: ik heb ze eerst samen gezet, maar omdat Juultje niet ging eten, en ik ook geen drollen van haar zag, heb ik haar apart gezet. Ze zijn dus drie nachten uit elkaar geweest, en dus heb ik ze net samen in een neutrale ruimte gezet, met voer en schuilmogelijkheden. Het erge is: het is echt net alsof ze elkaar niet kennen! Ik had het wel gehoord, maar het is echt zo!!!

Dus ik zit weer met een koppeling!

Uur 1: rijden, rennen, eten (niet samen). Joekel jaagt Joekel op. Juultje krijgt haar pijnstiller.

Uur 2: Juultje likt joekel. Ze zitten naast elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hier gaat het goed hoor! In het tweede uur kwam de koppeling op gang, en we hebben ze nog een paar uur samen gezeten. Daarna in het hok, en dat ging goed. Wel raar: volgens mij is Joekel nu de baas... Misschien draait dat nog om als juultje helemaal beter is.

Juultje voelt zich weer helemaal goed: ze buit het niet-eten-verhaal ten volle uit, we zijn zo blij dat ze eet dat we haar flink verwennen, en dat eet ze lekker op.

Bedankt allemaal voor alle steun en reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .