Ga naar inhoud

Pool konijn weegt 450 gram


c1j2

Aanbevolen berichten

Ik begrijp uit jouw andere topic dat jouw konijn geen pool is, maar een dierenwinkel konijn?? Dan is het al anders natuurlijk. Ik zou niet weten hoe oud hij moet zijn..

Jawel ik heb er meerdere hoor :)

En dees konijn is echt een pools konijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel het is wel een pool het is een gans wit met blauwe ogen. Hij zei dat hij maar 10 weken is nu maar ik vindt dat wel vrij jong voor 450 gram.

De kleuren en aftekeningen die hij heeft zegt helaas niet of hij echt een pool is.

Waar heb je je konijntje vandaan gehaald als ik vragen mag? En heeft hij tatoeages aan de beide kanten van zijn oren? Van daar uit kan je lezen of je konijn een echte pool is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we dit pooltje verwarren met het konijntje waarvan c1j2 het ras vroeg in het algemene gedeelte. Er wordt hier aangegeven dat dit over een ander konijntje gaat.

Dankje dat bedoel ik maar niemand verstaat me.

( Ik ben nieuw en weet niet hoedat ik die andere forums moet verwijderen.)

Inderdaad ik heb het over een echt pooltje dat nu maar 450 weegt en die 8 weken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet was hij nog 10 weken? ;)

Ik denk niet dat je aan het gewicht echt kan zeggen hoe oud een konijn is.. Misschien eet hij wel te veel of te weinig, dat speelt natuurlijk ook een rol. Maar als hij 450gram weegt denk ik niet dat het een heel oud konijn is nee ;) Maar om precies te zeggen hoe oud, dat is lastig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto dan want het andere konijntje noemde je ook een wite pool en was een pluize bol.....

Een witte met blauwe ogen is een pooltje :) maar weet niet echt hoe oud hij is ze zeiden mij 8 weken en nu is hij al onderrtussen 10 weken en weegt 450 gram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een echt ras pooltje is heeft hij tatouages aan zijn oren zoals eerder vermeld is.

Als hij deze niet heeft zal het geen zuiver ras zijn.

Heb je het bij de fokker gekocht, die moet toch weten wanneer hij geboren is?

Maar klinkt als een mooi konijntje, ben benieuwd naar de foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een leukerdje zeg. en Tommy is ook al zo'n dotje.

Laat je Tommy straks castreren?

Let op dat je ze met 3 maanden scheid (Ik zeg 3 maanden omdat je niet zeker weet hoe oud ze zijn). Ik neem aan dat amica een vrouwtje is en tommy een mannetje?

Wie heeft bepaald of het een mannetje of een vrouwtje is want dierenwinkels roepen vaak maar iets.

Anders krijg je namelijk babykonijntjes, en als Amica met 4 maanden kleintjes krijgt is ze daar veel te jong voor. Dus met 3 maanden scheiden, Tommy laten castreren met 4 en ze dan 2 weken later weer koppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een echt ras pooltje is heeft hij tatouages aan zijn oren zoals eerder vermeld is.

Als hij deze niet heeft zal het geen zuiver ras zijn.

Nou, mijn vlaamse reus heeft anders ook geen tattoo, maar is toch écht wel raszuiver hoor!

Je kunt er namelijk ook voor kiezen om bij een zéér verantwoorde fokker een konijn te halen en door geven dat je haar/hem niet getatoueerd WILT hebben. :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, weer wat geleerd. Maar dan wist jouw fokker ook vast wanneer het konijntje geboren is en dat is hier volgens mij nie thet geval.

Ik heb 2 vondelingen die mengelmoesjes, maar zijn er niet minder lief om :-)

Hihi, ja ik heb een kerstkindje! Geboren op 25 dec. 2009

Heb er ook eentje bij zitten dat een mengelmoesje is hoor, die is me net zo lief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .