Ga naar inhoud

Haarbal opgegeten!!


Rian

Aanbevolen berichten

Zit ik net Muis te plukken omdat bij haar de loslatende vacht flink uitsteekt, waar dus een flinke haardos vanaf kwam die ik naast me neerlegde, komt Poo aangelopen en....eet de hele haarbal op! Wat een ei...ik me alle moeite doen dat ze niet teveel haren binnenkrijgen, gebeurt dit...dat wordt weer een spannend weekend geloof ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vond ik dus ook...ze hadden net biks en groente gehad, dus honger kan hij niet gehad hebben...in 1 hap, en hij kauwde er ook nog op!!!! Ik kon het niet meer uit zijn mondje krijgen omdat er niks uitstak. Ik weet niet hoe groot de pluk haren is die ze binnen krijgen als ze elkaar wassen? Dit waren zo'n 4 plukken, inelkaar gerold zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een braakmiddel? Wel knap van jouw dierenarts dan, een konijn kan namelijk niet braken!

Tja Pooke eet en drinkt vrolijk door, lag net met zijn pootjes de lucht in dus tot nu toe ziet er het goed uit. Misschien krijgen ze normaal wel meer binnen dan ik nu gezien heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eten ze vreemd genoeg ook wel eens een plukje haar dat in de kooi ligt op...Om maar niet te zeggen dat ze elkaar ook hele wasbeurten geven wanneer ze flink in de rui zijn. Maar dat is natuurlijk geen hele haarbal...Hoe dan ook, hier heb ik er nooit last mee gehad achteraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik geloof dat het hier ook goed gaat, hij heeft nergens last van. Omdat hij normaal gesproken best snel last van zijn darmpjes heeft dacht ik: oh nee...dat gaat niet goed gaan...Heb hem wat extra prozyme over zijn groen gestrooid, kan ook nooit kwaad dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn cavia had een stukje haar van het schijnzwangerschapsnest van me andere konijn! Ik had het even int hok van de cavia's gelegd om het andere hok weg te doen en zie zo mijn cavia het opeten! Heb haar goed in de gaten gehouden, maar er is niks gebuerd gelukkig (tot nu toe da, hetis een weekje geleden denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .