Ga naar inhoud

Castratie Brutus


elza

Aanbevolen berichten

Morgen is het zover, Brutus gaat even een dagje naar de dierenarts voor zijn castratie. Nu een beetje rare vraag, ik zorg natuurlijk dat ik heel het weekend bij hem blijf en zijn hokje bedek met handoeken. Nu mijn vraag wat stop je in het toiletje? Daar meot dan toch ook een washandje in ofzo? Lijkt mij niet dat hij met die wond in die korrels kan gaan zitten.

Ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de castratie van Rambo had ik ook kranten in het toilet. Helaas was dit geen succes, toen Rambo uit het toilet sprong had ik de spetters tot ver in de kamer en op de muur zitten. Kranten absorberen het vocht niet snel genoeg volgens mijn ervaring. Daarna hebben we maar gewoon oude handdoeken gebruikt en dat ging prima.

Succes en sterkte met de castratie, hier is het gelukkig allemaal erg meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met brutus is het helemaal goed gekomen, mocht hem eerder ophalen omdat meneer al lekker wakker was en al gegeten en gedronken had. Hij had zich super gedragen. Na thuiskomt plofte hij gelijk neer onder de tafel om 2 uur later heerlijk rond te rennen. Toen hebben we hem toch maar even omgekeerd om te kijken of hij echt wel geholpen was :yes:. Hij heeft dus echt nergens last van gehad. Alleen die handoeken in zijn kooi daar is hij het niet echt mee eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, mits Brutus niet aan zijn wond zit (maar dat komt bij een castratie voor rammelaren sowieso minder voor) dat je de handdoeken nu wel kunt gaan vervangen. Misschien zorgen voor zacht hooi, ipv hard stro als ondergrond maar meestal is het allemaal wel snel ok na een castratie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .