Ga naar inhoud

Kruidenhooi


jasmijn86

Aanbevolen berichten

Bij mij eten ze het ook door elkaar.. als de zak kruidenhooi op is komt er weer een zak normale hooi en dan weer een zak kruidenhooi enzovoorts. Ze eten het allebei gewoon nog.. al gaat de zak kruidenhooi er wel sneller doorheen. Het belangrijkste is dat je elke dag wat nieuw hooi erbij legt.. dan blijven ze uit zichzelf wel lekker knabbelen! Althans.. dat is hier de ervaring..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik kruidenhooi heb gaat het idd veel sneller en moet ik 3 keer per dag de ruif vol gooien. Voorheen was dit 1 keer per dag een volle ruif gewoon hooi, waar ze ook al op aan vielen. Moet zeggen dat die van mij echt vreetzakken zijn als ik ze 's ochtends hun brokjes geef en vul het bakje niet snel genoeg komen ze het uit de zak halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier krijgen ze eigenlijk altijd kruidenhooi. Een paar weekjes geleden echter waren we helemaal vergeten om zaterdags hooi te halen. Omdat de dierenwinkels hier op zondag dichtzitten moesten we dus even normale hooi halen bij de albert heijn. Dat is nu niet bepaald een traktatie lijkt mij. Maar bij gebrek aan beter hebben ze het gewoon netjes opgegeten hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .