Ga naar inhoud

Oranje


blonde_bibi

Aanbevolen berichten

iedere dag dat mijn konijn wortel gegeten heeft is ze helemaal oranje :P

Aah, herkenbaar! Mijn Pépe is ook altijd helemaal oranje als hij wortel heeft gegeten. Hij verorberd zijn eten ook echt. Aan Rommeltje is nooit iets te zien, die gaat er gewoon netjes voor zitten en eet als een echt dametje. :yes:

Enuh, dat kipfilet verhaal...ik volg het niet helemaal. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

en of ze aardbei lusten haha kijk maar eens naar mijn filmpje

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/u1Vy5KTKGXg&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/u1Vy5KTKGXg&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/center]

aangepast door Ilovebunny's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk hoor, een smikkelend oranje konijn:D Hier valt dat nog wel mee, maar met aardbeien zijn ze wel helemaal rood, en ook op de kleedjes enzo. Eerste keer schrok ik nogal toen ik keek want ik dacht dat het bloed was, maar toen bedacht ik me dat ze aardbei hadden gehad:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, wat een geweldig filmpje!!

Wij hebben ook laminaat en Zwijntje glijdt soms ook alle kanten op. Zeker als ik dan bij zijn hok ga zitten en hij komt aangerend dan remt ie soms te laat en schuift ie op zn kont nog heel stuk door, echt prachtig gezicht!

Maar ik ga ook zeker dan es aarbeien scoren voor em, kijken of ie dat lekker vindt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk beessie!! Echt een schatje, lekker rondrennen en niet luisteren, heeel herkenbaar:$

Zit er alleen niet erg veel suiker in aarbei?

haha ja dat laminaat vind ik wel zielig dan kan ze niet zo hard rondrennen. Aardbei krijgt ze niet zo vaak iig nooit meer dan 1 per dag. Ze doet alles voor aardbei. Ze kan ook al staan op commando haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .