Ga naar inhoud

Alles eten wat los en vast zit..


Sherrifke

Aanbevolen berichten

Ik maak me momenteel een beetje zorgen over mijn nijntjes Sherrif en Shief. Al tijden maken ze gretig gebruik van een groene mat die in mijn woonkamer ligt. Hier rollen ze op, slapen ze op maar ze knagen er aan, wat overigens totaal geen probleem is.. liever de mat dan de bank :mdr:

Maar ze eten het ook allemaal op wat ze binnen krijgen. Zo knagen zo ook aan een deken en kussen dat regelmatig op de bank te vinden is, en ook dit spul eten ze gretig op. Ook in dit geval.. liever gaten in een oud laken dan in de bank :yes:

Maar al dit spul wat ze maar blijven eten, dat kan toch niet goed zijn voor de beestjes? Ze eten ook gewoon hun normale voer en hooi en groente, maar blijkbaar zit er toch iets lekkers in huismat....

Kan het kwaad dat ze dit spul binnen krijgen? Kan dit verstoppingen veroorzaken..

Ik hoor graag jullie mening!!

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit kan verstoppingen veroorzaken, maar het hoeft niet. Als ik zo lees hoe jij het beschrijft eten ze er best veel van? Dan moet je het denk ik af en toe wegpakken, want teveel is nooit goed!

Hier eten ze ook graag stofjes, maar ik geloof niet dat ze daar last van krijgen.

Heb je geen hout waar ze aan kunnen knagen? Dan blijven ze misschien eerder van het stof af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .