Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Ik heb sinds zondag het idee dat er iets met Pebbles aan de hand is. Ze zit vnl stil (doet ze meestal, het is een al wat ouder konijn 7-8 jaar), maar ik heb het gevoel dat er iets is. Net probeerde ik haar te aaien en ze bleef gewoon zitten, doet ze normaal nooooit. Ik hoorde volgens mij ook een vreemd geluid. Ze eet nog wel maar minder dan normaal. Of ze nog keutelt weet ik niet want ze zitten met z'n tweeen en hebben ook een behoorlijke ruimte. Ik ga straks even met haar naar de DA. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn, gas of zo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Gas zou inderdaad goed kunnen! Hoe laat ga je naar de DA?Probeer in ieder geval haar buikje te masseren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Ik ga om 13.30 naar de DA. Ik moet nu de kinderen uit school gaan halen. Ik heb haar net wat witlof en peterselie gegeven maar dat wil ze ook niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Is er geen mogelijkheid om eerder naar de DA te gaan? (eventueel de kinderen bij de buren of bij vriendjes overblijven???) Dit klinkt nl niet goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 gas of haarbal verstopping is ze in de rui..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Volgens mij is ze nog niet echt in de rui, maar t.o.v. onze andere nijnen heeft ze ook behoorlijk kort haar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Ze zit trouwens buiten, ik las dat je buitenkonijnen naar binnen moet halen als ze gas heeft, klopt dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Zoals ik al zei is ze min. 7 jaar, waarschijnlijk ouder, maar ze is nog nooit ziek geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 (aangepast) Nou, geen gas en/of verstopping. Volgens de DA was ze behoorlijk uitgedroogd. Hij heeft haar vocht toegediend en pencilline gegeven. Morgen moeten we weer terugkomen en kijken we of het geholpen heeft. Zo niet, dan moesten we verder praten zei hij ... Volgens hem kwam het waarschijnlijk door ouderdom? We moesten haar ook gelijk apart zetten van Babbel. 31 maart 2009 aangepast door Miranda70 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Waarom moet je haar apart zetten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Ik denk omdat ze dan wat meer rust heeft, maar van de andere kant vind ik het wel sneu. Mocht ze het niet gaan redden zit ze de laatste dag(en) alleen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Ja, daar dacht ik ook aan.. Juist het contact met haar vriendje zal haar goed doen! Maar misschien denkt de DA toch aan iets besmettelijks?Want 7 jaar is toch niet zo oud? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Ik heb wel gevraagd wat het kon zijn en hij dacht aan ouderdom. Behalve dat ze was uitgedroogd kon hij verders niks vinden. 7 jaar is inderdaad niet zo oud, maar ze komt bij de dierenambulance vandaan. Daar dachten ze 6,5 jaar geleden dat ze ongeveer een jaar was, maar ja, of dat ook echt zo was? We hebben trouwens ook fibreplex gekregen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Ja, moeilijk... Ik heb er ook niet zo zoveel verstand van! Misschien iemand anders?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Ik probeer haar nu te dwangvoeren. Ik heb haar al een beetje olvarit wortel proberen te geven en water. Hier likt ze af en toe aan maar niet van harte zeg maar. Hoeveel en hoe vaak moet ik dit eigenlijk doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Er is net een of ander bruin spul uit Pebbles gekomen, soort waterige ontlasting, zou ze coccidiose hebben? Ze heeft wel wat olvarit wortel op, ging nu beter dan vanmiddag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Jeetje Miranda,Ik kan je niet helpen, wil je alleen even succes wensen met Pebbles. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Bedankt Sharon ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Euh..peniciline? Hoe heeft ze dat gekregen? Toch via een spuitje en niet in de mond hoop ik?Die bruine ontlasting is NIET goed en heeft zeker niets met ouderdom te maken....Ik zou morgen meteen naar een andere DA gaan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2009 (aangepast) Via een spuitje ja. Die waterige ontlasting heeft ze sinds een aantal uren nadat we naar de DA geweest zijn. Die fibreplex krijg ik er trouwens met geen mogelijkheid in, maar olvarit wortel en water vindt ze wel lekker. Ik ga nu ook proberen of ze fijngestampte SS met water wil eten. 1 april 2009 aangepast door Miranda70 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2009 Nou, dat lustte ze ook wel. Is hooithee ook een goed idee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 1 april 2009 Delen Geplaatst: 1 april 2009 Ja hoor, alles wat ze wil ,gewoon geven nu en het is goed bij diaree.Waarom heeft hij piniciline gegeven zonder een oorzaak te kennen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 1 april 2009 Delen Geplaatst: 1 april 2009 Hoe is het nu met Pebbles?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda70 Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2009 Ik ben nu op mijn werk. Mijn man gaat dadelijk met haar naar de DA. Het ziet er niet zo heel best uit ... Hij heeft haar net nog wat eten + drinken gegeven maar ze nam maar weinig zei hij. Ze zit ook de hele tijd op dezelfde plek.@Caroline, ik ben in alle opwinding vergeten te vragen waarvoor die pencilline nu eigenlijk was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 1 april 2009 Delen Geplaatst: 1 april 2009 Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten