Ga naar inhoud

Daar gaan we weer....


lianne

Aanbevolen berichten

Voor zover ik kan zien gaat het goed, hij ligt wel nog suf in zijn hok. Net de pijnstillers+AB gegeven wat vrij makkelijk ging.

Hij heeft alleen nog niet gekeuteld, ik heb iig nog niks kunnen vinden in het hok. Dat is wel iets wat ik vannacht in ieder geval even nog ga controleren, dan maar wat minder slaap.

Hij heeft net in ieder geval wat hooi en groente zitten eten, dus dat komt wel goed.

Nu moet hij ook weer op gewicht zien te komen (hij was weer afgevallen hierdoor, van 1220 in feb naar 1140 nu... ) dus dat is wel iets om in de gaten te houden.

Voor ik zo ga slapen gaat er nog een warme kruik weer in het hok en dan vannacht maar even snel mn bed uit om te kijken hoe het dan gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kroonjuwelen :lol:

Gaat het inmiddels beter met hem? Hij zal wel blij zijn om van die haakjes verlost te zijn! Kan me voorstellen dat dat erg pijnlijk is, heb wel eens een afgebroken kies gehad en het is echt niet fijn als je steeds met je tong langs zo'n vlijmscherpe punt gaat :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat nog niet helemaal super, hij eet wel maar erg weinig. Knabbelt wat van het groenvoer en wat hooitjes, biks moet hij nog niks van weten. Heb hem vannochtend voor de zekerheid dus 5 ml opgeloste SS gegeven en 2 ml Olvarit wortelhapje. Ik moet vandaag toch al eerder weg van mn werk dus ik ga eerst nog even langs huis om Nijn weer te checken...

Ben er vannacht dus ook nog even om half 4 uit geweest, hij heeft uit mijn hand wat witlof gegeten en heb er weer een warme kruik in gegaan en ben toen zelf snel weer mn bed in gedoken.

Jimmy ik heb nog niks uitgekozen, er zitten wel een aantal in de opvang waarvan ik weet dat dat wel een match zou kunnen zijn. De 2 waar ik op verliefd was zijn inmiddels geplaatst, maar er zitten nu 52 konijnen in de opvang dus daar moet wel wat leuks bij zitten!

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het ziet er tot nu toe goed uit. Hij smikkelt van zijn hooi en groenten, de biks heeft hij tot op heden nog niet interesse in maar ik heb de hoop dat het goed komt. Hij ligt nu lekker relaxed in zijn hok, de komende dagen heeft hij nog even hokarrest en dan mag hij weer lekker door de kamer heen banjeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lagen vannochtend weer keutels in het hok, gisteren nog niet. De keutelfabriek moest weer even op gang komen omdat hij immers maximaal anderhalve dag amper gegeten had. Nu nog terug op zijn oude gewicht zien te komen, groter hok en dan.... ;)

Hij was van 1250 gram naar 1140 gram gegaan door al dit gedoe de afgelopen 3 maanden. Kan het nu kwaad om hem wat vaker verwenvoer te geven (worteltje, stukje appel enzo... ), want hij moet echt weer aankomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .