Ga naar inhoud

Konijn zonder tanden eet geen hooi meer.


Cisl0oveGeryon

Aanbevolen berichten

Heey! Hij drinkt wel hooithee, dus ik denk dat ik hem gewoon 1x in de 2 dagen alleen hooithee geef ipv water, anders neemt hij liever de water denk ik! Dan laat ik echt het hooi staan totdat het water helemaal zwart is! Onze dierenarts heeft het op het moment erg druk dus moeten we weer wat later bellen. Ik kan mijn moeder vragen of ze nu weer eventjes kan bellen! Het gaat wel goed met hem hoor! Alleen weet ik neit of hij nou zijn BD-keutels kan op eten. Iemand het antwoorde hierop? Ze vallen nl uit zijn mond...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, biks valt niet uit zijn mond, omdat hij het dan via de bak zijn mond in kan duwen. Als ik hem een stukje groente geef uit mijn hand valt het ook uit zijn mond en daarom doet hij zijn hoofd omhoog om het binnen zijn mond te houden, maar BD-keutels vallen uit zijn mond. Als hij toch zijn tanden gaat doen (dierenarts) laat ik ook de kiezen dan eventjes bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .