Ga naar inhoud

Warme oortjes


blonde_bibi

Aanbevolen berichten

Ik weet dat mijn buitennijnen meestal koude oortjes hebben en als ik ze soms even binnenhoud om het hok even schoon te maken krijgen ze ook warme oren. Komt denk ik doordat ze het gewoon warm hebben, vooral sinds de mijne nog een wintervacht hebben is binnenzitten niet een pretje.

Mss dat iemand anders er meer over weet, bijv. of het slecht is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze gewoon warme oortjes heeft is er niets aan de hand hoor.. En zolang ze inderdaad goed eet, drinkt, keutelt en levendig is, hoef je je geen zorgen te maken..

Maar je geeft aan dat je 'heel veel zorgen' maakte om je konijn, nu was het in dit geval onterecht en doel ik ook verder niet op deze situatie, maar als je je de volgende keer heel veel zorgen maakt om haar en ze gedraagt zich raar, bel je wel de dierenarts hoop ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben ze warme oortjes als ze actief zijn geweest, en koude oortjes na het slapen. Ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken. Misschien kun je eens voelen hoe de oortjes zijn nadat je nijntje net wakker is?

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo raar liggen is waarschijnlijk omdat ze heel relax is!

Je komt over als een bezorgde konijnenmoeder! ;) Heel herkenbaar.

Als ik iets niet zeker weet bel ik ook gewoon de dierenarts hoor!

Is helemaal niet erg. En ik merk dat ik steeds zekerder wordt, omdat ik hier erg veel

lees en er veel van opsteek. Altijd fijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .