Ga naar inhoud

lady eet kranten op


pukkiepower

Aanbevolen berichten

hier worden de kranten ook opgegeten, zolang het om een klein beetje gaat moet het volgens mij wel kunnen. al let ik er wel altijd op dat er niet al te veel grote plaatjes op staan afgebeeld, want inkt is uiteindelijk toch niet echt best om daar te veel van binnen te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dit onderwerp zijn al vele topics geopend. Shadena de inkt die tegenwoordig in kranten verwerkt wordt, is nauwelijks schadelijk voor de gezondheid van je nijn. Vroeger was dit wel het geval.

Als je op google rond gaat neuzen, vind je hier veel info over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dit onderwerp zijn al vele topics geopend. Shadena de inkt die tegenwoordig in kranten verwerkt wordt, is nauwelijks schadelijk voor de gezondheid van je nijn. Vroeger was dit wel het geval.

Als je op google rond gaat neuzen, vind je hier veel info over.

Nou een vriendin van mij heeft vorig jaar om deze reden haar konijn verloren dus schadelijk is het zeker wel!of er moet afgelopen jaar veel veranderd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik zei het hangt af hoeveel de konijn er op eet...natuurlijk is 5 kranten per dag anders dan af en toe erop bijten en opeten

dus ik zou gewoon doorgaan met de kranten en gewoon erop een bodemdeking en genoeg andere dingen om op te knagen zo dat de konijn de keus heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed, je mag eigenwijs zijn hoor, mij best. Maar als het onderzocht is en erbij vermeld staat dat het niet schadelijk is, denk ik dat je daar vanuit kunt gaan.

Het heeft niks met eigenwijs zijn te maken als er een konijn aan dood is gegaan lijkt het mij verstandiger om het niet in de kooi te zetten als ze er veel van eten snap ook wel dat een beetje niet erg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .