Ga naar inhoud

bal heeel erg open !!


Claire

Aanbevolen berichten

nee,, dat valt helemaal mee,

mij dat zijn onze konijnen ! en die gaat niet weg !

we verdienen ongeveer 100 euro per maand duss,

en Moontje is goed ! bedankt voor je hulp !

papa zegt ook daar kom je nu pas achter, dus probeer snel een huisje te zoeken voor de nijntjes

aangepast door Claire
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet zeggen dan claire een dierenbeul is maar ik denk wel dat ze eens goed moet nadenken over haar dieren.

Je hebt er zoveel claire... en ik snap dat je het beste wilt voor konijnen en ze daarom ook steeds over neemt van mensen die ze niet meer willen.. maar het is niet altijd het beste voor het konijn om ze dan maar bij jou te laten wonen. Je hebt nou eenmaal een beperkt budget..

Dat je die 3 konijnen weg doet is een goede eerste stap.

Geen nieuwe dieren meer nemen is een goede 2de stap.

En even lekker geld sparen voor je dieren is een 3de stap...

succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een rare dierenarts als er geen regeling voor 75 euro getroffen kan worden! in laten slapen kost toch ook al 25 euro ofzo?

ik bedoel, als het 1000 euro word snap ik het wel, maar kon je niet 25 euro per maand betalen daar?

verder heb ik geen kritiek op je beslissing hoor, ooit houd het op en het is ook goed dat je besluit dat je gewoon te veel konijnen hebt. dat is een volwassen beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kon in termijnen betalen,

maar ik krijg pas volgende week het geld van de kranten en dat is

pas 40 euro en mijn zus 40 euro ! en inslapen koste 42 euro !

bij dribbel koste het 35 euro, en dribbel was groter,

en champ was maar een dwergje,

maar ik ga eerst een nieuw hok kopen, voor teddy,snoopy

en zwerver, zwerver begint een beetje agressief te worden,

omdat die gewend is om samen te zitten, het knort en vliegt naar je hand,

maar likt nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen hoe alles gelopen is zeg, alles is wel ongeveer gezegd denk ik.

Ik ga dan ook geen dingen herhalen. Minder dieren is een goed idee denk ik.

Het is moeilijk maar de goede keuze. Heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat sneu Claire, dat dit moest gebeuren, sterkte...

Ik vind het wel heel jammer om te horen, en ben om eerlijk te zijn ook wel een beetje teleurgesteld. Wij hebben héél veel gesprekken gehad, ik heb jou ook héél vaak aangeraden om die rammen niet samen te houden, ook meerdere keren uitgelegd waarom niet,en ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die dit hebben gezegd. Je was er van overtuigd dat het goed zou gaan en dat er niets zou gebeuren omdat ze zo lief waren voor elkaar. Ik vind het jammer dat je er nu zo hebt moeten achterkomen, dat het toch niet de juiste beslissing was. Ook vind ik het erg zonde dat het konijntje ingeslapen moest worden, terwijl hij behandeld kon worden. Ik weet dat op dit punt de schuld niet bij jou ligt, maar ik vind het toch een erg verdrietige zaak.

Ik hoop dan ook dat je inderdaad snel nieuwe huisjes gaat zoeken voor een aantal konijnen, en dat je je weer 100% kunt inzetten voor de andere konijntjes.

Neemt natuurlijk allemaal niet weg dat ik het heel erg vind voor je konijntje en voor jou, dat het op zo'n manier moest gebeuren, maar ik hoop dat je hier wel van geleerd hebt. Nogmaals sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jemig, nu pas dit topic gelezen maar ik sta hier toch wel een beetje van te kijken...het is nu allemaal achteraf praten natuurlijk maar ik vind dat je als DA een verantwoordelijkheid hebt..deze verwonding was `makkelijk`te verhelpen geweest, ik ben ervan overuigd dat mijn werkgevers geen van 3en het dier hadden laten inslapen.

Als de eigenaar er geen geld voor had gehad, hadden ze dit zeker goedkoper gedaan en als de eigenaar het dan nog niet had gewild hadden we het dier opgenomen, behandeld en gezorgd dat het naar de opvang kon (de behandeling op kosten van de DA he...!!)

Enne 42 euro voor het inlaten slapen van een konijntje vind ik veelste veel, misschien moet je eens op zoek naar een minder commerciele DA claire..

Wat betreft je andere konijntjes, neem eens contact op met Konijnenvrouwtje, geen idee waar je woont, maar die heeft vast wel een oplossing of een adres bij je in de buurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zo trots op je dat je het in zag beter te zijn voor je dieren .

Van een konijn in een hok ging je naar koppeltjes met veel plezier zowel voor jouw en je zusje als voor de konijntjes.

We zagen je verstandig groeien op dit forum waar je ondertussen heel veel geleerd had hoe het wel en niet te doen......

Ik heb dit toppic net gelezen ik ben zeer terleur gesteld in jouw....

Punt een je zet bewust 2 rammen bij elkaar ivm hok ruimte ......[je wist wat er kon gebeuren]

Nu loopt het zo af dat het dier behandeld moet worden door de da.Dit konijntje was kansloos....

Maar de kosten zijn te hoog......voor de castratie!!!

Dus inslapen is 30 euro goedkoper:duivel:

Sorry ik kan er met mijn pet niet bij......

Verder sluit ik me aan bij de reactie van kaatje.....

Ik ben diep terleur gesteld :(

Cindy

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg, ik vind dat wel een erg harde reactie.

Volgens mij zaten die rammen al bij elkaar, je doet voorkomen alsof zij ze zo gekoppeld heeft. Daarbij wilde zij dit diertje niet inslapen, ze is nog een kind, haar ouders wilden/konden het niet betalen, een kind kan daar niks tegen doen.

Claire, ik vind het vreselijk voor je. En ook voor je konijntje, heel triest als een diertje ingeslapen moet worden als dat niet nodig is. Maar ik begrijp dat jij daar niets aan kon doen. Ik hoop dat je snel huisjes vind voor je opvang konijntjes, een opvang vind ik geen slecht idee. Heel veel sterkte Claire.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een heel vaag en naar verhaal.Bijna iedere DA maakt wel een uitzondering soms en als je hoort dat het uiteindelijk gaat om 30 euro verschil kan ik het helemaal niet begrijpen...

Zonde van het konijntje,vooral omdat het bekend was dat het twee rammen waren..

Ik denk niet dat het belangrijk is wie de "schuldige" is het is alleen jammer dat het konijntje er het slachtoffer van is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claire, het is vreselijk jammer dat dit heeft moeten gebeuren.

Was het te voorkomen geweest.... ik denk het wel....

Was inslapen daadwerkelijk nodig geweest.... ik denk het niet...

Desondanks geloof ik er wél in dat je het beste met je dieren voor hebt.

Nieuwe huisjes zoeken voor de opvangertjes is daarin al een goede eerste stap.

Een potje aanleggen voor onvoorziene dierenartsen kosten een zéér belangrijke tweede.

Het is gebeurd.

Laat dit een wijze les zijn en trek je lering hieruit.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat je veel verdriet hebt om het verlies van een van je konijntjes.

Sterkte daarmee....

Ik doe op dit topic een slotje en natuurlijk mag je Champ een plaatsje geven op de regenboogbrug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .