Ga naar inhoud

Nat mondje


Liesje!

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een probleempje; als mn nijn ergens licht ligt er daarna een druppeltje speeksel(denk ik) op de grond, het lijntje van zn neusje naar zn mondje is en nat, en zn wangetjes zijn ook een beetje vochtig. En zijn wangetjes bewegen ook telkens alsof die water ofzo eet(het klinkt heel nat). Dit is vandaag, en za en zo was het ook, maar ma en di was het niet. Mijn moeder denkt dat ie misschien verkouden is, omdat ie ook wel eens niest, maar ik denk dat het misschien haken zijn, maar dit heeft ie nog nooit eerder gehad, en toen ik net eten in zn bakje deed kwam ie meteen eten, maar hij stoptte wel al na 2 minuutjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Kan best zijn dat je konijn verkouden is,de mijne vertoont hetzelfde alleen echt heel erg veel niezen en met zn pootjes gaat ie dan steeds over zn neus...Als je het vaker gebeurd even naar de DA gaan dan krijg je antibiotica(al heeft dat bij ons konijn nog niet geholpen...Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .