Ga naar inhoud

rare geluidjes tijdens drinken


Rian

Aanbevolen berichten

Woow zo raar, ik heb nog nooit mijn stetoscoop tegen mijn konijntjes gezet! Hoe kan ik dat nu vergeten! Wel bij mn eigen en bij vrienden en bij paarden en honden en katten en koeien, maar nog nooit bij mn konijntjes! Ga ik binnenkort eens doen!

Maar inderdaad ik hoor zo ook wel eens van die geluidjes als mn konijntjes drinken (als ik zelf drink ook trouwens :$)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woow zo raar, ik heb nog nooit mijn stetoscoop tegen mijn konijntjes gezet! Hoe kan ik dat nu vergeten! Wel bij mn eigen en bij vrienden en bij paarden en honden en katten en koeien, maar nog nooit bij mn konijntjes! Ga ik binnenkort eens doen!

Maar inderdaad ik hoor zo ook wel eens van die geluidjes als mn konijntjes drinken (als ik zelf drink ook trouwens :$)

Vooral de hartslag bij konijnen is toch een appart vind ik...

Ik heb voor mijn Kerst van Esther een stetoscoop gekregen, vind ik best handig om in huis te hebben eigenlijk...gewoon omdat konijnen zo'n gevoelige darmen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .