Ga naar inhoud

2e staart??


Liesje!

Aanbevolen berichten

Als je een bericht typt, kies dan voor de optie [uitgebreide editor]

Dat vind je naast [snel reageren]

Als je 'uitgebreide editor' kiest, scroll je daarna naar beneden [diverse opties] en klik je weer op [beheer bijlagen]

Als je daar rustig leest wat er staat en dat doet...is het een fluitje van een cent..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de foto van het konijn met de dubbele staart..

Als je er in knijpt...reageert het konijn dan ?

Dan zou het huid kunnen zijn..

Helaas is de foto onduidelijk, maar het meest voor de hand liggend...gezien de plek en de bijzonderheid dat het een 2de staart kan zijn, lijkt het mij nog steeds een vervilting van de vacht....

Wil je het zeker weten, zou je naar de dierenarts kunnen gaan...

Er is nog een andere optie...

* wellicht woont er een BunnyBuncher bij je in de buurt die verstand heeft van konijnen en even wil kijken ?

* Heb je een konijnenopvang in de buurt ? Misschien willen hun voor je kijken. Als dank kan je hen misschien een vrijwillige bijdrage geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn had vorige zomer ook zo'n paar "klitten". Waarvan 1 echt groot, 'k schrok er nogal van. Maar ze reageerde niet als ik er in kneep. Uit kammen ging absoluut niet, uit knippen durfde ik niet maar men pa heeft 't er wel durven uit knippen terwijl ik haar vast had. Ze gaf geen kik en 't was zo gebeurd .. Maar eum, wel zéker zijn dat het niets anders is natuurlijk dan haren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me sterk dat het iets anders is dan haren...

Woon je alleen met je konijn ?

Zet morgen anders eens je konijn op de aanrecht of tafel..Laat iemand hem goed vast houden en knip een heel voorzichtig het haar weg tot je goed zicht hebt op wat het is....

Wat ook nog wel eens wil lukken om het haar daar nat te maken..Nat haar plakt een beetje tegen elkaar aan waardoor je de huid beter kan zien en dus ook of het een klit is of huid.

Als je konijn altijd buiten staat, daarna niet naar buiten doen. Eerst het haar goed drogen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .