Ga naar inhoud

probleem, maar weet niet welk


Miss Aico

Aanbevolen berichten

Hallo,

Bieke, mijn nhd en de jongste van de bende zit al een 2 weken met een probleem. Ik ken al heel wat van konijnen maar dit keer weer ik me geen raad. Ik zal even de symptonen typen die ze heeft! misschien weet iemand van jullie wel wat er aan de hand is:

Bieke is nog steeds er vriendelijk en actief! ze vliegt in haar eten net of ze heeft in geen dagen meer eten gezien! toch krijgt ze elke dag een stukje wortel en een goed gevuld bakje met eten. Dezelfde hoeveelheid als m'n andere en die is er wel erg goed mee. Ze drink zich te pletter! 2 a 3 flesjes per dag is zeker niet overdreven. Als je dit zo leest denk je er is niets aan de hand... maar bieke dat niets anders dan afvallen! ze is net een klein skeletje. Je voeld haar botten en ruggengraad heel goed, TE goed. Ik maak me echt zorgen. Ik ben begonnen met ze elke dag een paar ertjes te geven. Omdat ik weet dat dat hen helpt bij het aankomen maar niets is bij haar minder waar. Ze komt niets bij! Aan haar uitwerpselen is niets te zien... geen wormpjes ofzo, niet plat, niet kleverig... Wat kan dit toch zijn? kan me niet voorstellen dat het van de stress is want ze ziet er erg relaxed uit en erg vriendelijk. Weet iemand wat het kan zijn? :erf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch maar OF aan wormen, OF aan blaasontsteking, OF aan een nierprobleem, het kan vanalles zijn. Ik begrijp niet waarom je niet naar de DA gaat? Je merkt toch dat er overduidelijk iets niet in orde is? Ik zou zo snel mogelijk gaan, want goed klinkt het in ieder geval niet. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom ik niet naar de dierenarts ben gegaan? Simpel... Bieke is een probeemkonijntje dat ik bij een broodfokker ben gaan ophalen. Ze heeft altijd periodes gehad dat ze afviel en dan weer bij kwam...maar dat was dan maar voor een paar dagen en ze is actief en vrolijk. Geen teken van pijn of irritatie van iets. alleen blijft het nu duren. Wilde eerst jullie informatie inroepen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .