Ga naar inhoud

Plat hoopje keutels ..


Kimmi

Aanbevolen berichten

'k Heb net dit soort keutels ontdekt bij één van men nijnen:

Foto-SLD8ONY6-D.jpg

Zijn dit gewoon platte keutels of BDK? Moet ik mij zorgen maken?

Wat kan ik er tegen doen?

Normaal zitten men nijnen buiten. Vanmorgen heb ik hun ren nog wat beter afgeschermd tegen de wind want 't beloofde erg stormachtig te worden. Daarnet toen ik ze eten wou geven waren ze beide toch behoorlijk nat aan hun achterste en zaten ze volop in de wind. 'k Heb ze dan toch maar even in de garage gehaald .. Toen merkte ik dit soort keutels bij Fluffie.

Voor de rest doet ze vrij normaal & levendig - ze gaat misschien wel nét iets sneller languit liggen dan anders.

Voorlopig zitten ze nu nog in de garage. Buiten lijkt het wat rustiger te worden. De wind is gaan liggen en 't is gestopt met regenen.

Wat zal ik doen, ze 'n nachtje binnen houden zodat ik 't beter in 't oog kan houden of zou het beter zijn als ik ze zo meteen terug buiten zet?

'k Weet 't ff echt niet :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

's Morgens biks gemixt met wat gemengd voer (de ene moet nog niet veel van de biks weten). Zowel 's morgens als 's avonds dus redelijk wat groenten: vooral andijvie & krulandijvie, regelmatig wortel, witloof en soms iets anders extra als broccoli, wortelloof, 'n stukje appel of peer, ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je van 1x een BD keutel vinden niet zo zeer moet schrikken. Ieder konijn laat die wel eens een keer liggen.

Dat hun hoofdvoer groen en hooi is is alleen maar goed.

Hier krijgen ze nog wel meer groen op een dag en ik ben van mening dat groen en hooi heel goed en belangrijk voor ze zijn.

Als je nu vaak BD keutels blijft vinden dan zou ik idd in hun menu gaan schuiven en minderen. Maar ieder konijn laat die wel eens een keertje liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .