Ga naar inhoud

Nijn naar de DA.


lianne

Aanbevolen berichten

Pff denk toch dat het zijn kiezen weer zijn. Smakt veel, blijft weer met eten in zijn bek zitten, krijgt eten amper weg en trekt met zijn hoofd naar achteren tijdens het eten.... Mag toch echt hopen dat ze de haakjes de vorige keer wel goed weg hebben gehaald want dit lijkt me niet de bedoeling, voor Nijn ook niet prettig. Ga vandaag maar weer eens bellen, ben hier namelijk niet echt blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt geen idee... dat het gebit groeit okay, en de vorige keer hebben de haakjes een behoorlijke irritatie achter gelaten op zijn tong dus als het nog geirriteerd is zou het kunnen dat hij van kleinere haakjes al sneller last heeft.... maar in 3 weken lijkt me wel érg snel :s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het was weer gezellig bij de DA haha.

Ben net terug, Nijn is uitgebreid onderzocht en we hebben nog even na staan babbelen :).

De haakjes zijn nog niet terug, wel is er nog veel roodheid en irritatie van binnen te zien, voornamelijk op zijn tong en rechterwang. Ook is zijn afgebroken voortand (is in september al afgebroken/verdwenen) niet aangegroeid ondanks dat de wortel er nog wel zit. De ondertand slijt wel goed af. Bij de kiezen is wel te zien dat ze verkeerd slijten maar haakjes zijn er nog niet!

Behandelplan: 5 dagen 2x per dag 0.5 ml Carprofen (pijnstiller) en 10 dagen 2x per dag 0.3 ml Enrofloxoral (antibiotica). Blijft hij slecht eten wilt ze hem maandag weer terug zien, en gaat het van het weekend slecht dwangvoeren met wortelhapje

. Hij heeft daar 2 injecties gekregen, een met AB en een met pijnstillers voor vandaag. Die werken wat sneller dan de drops.

Hij was overigens de vorige keer 50 gram afgevallen... en inmiddels weer 20 gram aangekomen.

Ik ga zo op weg naar de psych en ondertussen stop ik nog eventjes bij de super, ff olvarit babyvoeding zónder aardappel inslaan! :P

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de pijnmedicatie helpt in ieder geval al! Hij zit nu al 5 minuten weer op normaal tempo biks te knabbelen! :D

Ik kon trouwens nergens olvarit wortel zonder aardappel vinden... heb wel een zak wortels. In geval van nood... kan ik dan wortels koken, pureren, af laten koelen en geven?

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nijn is inmiddels langzaam aan de beterende hand met dank aan de medicatie. Hij eet inmiddels weer goed en is ook weer wat actiever aan het worden. Het toedienen van de medicatie gaat nog niet zo soepel, maar het moet maar. Nu nog 7 dagen AB te gaan, ik hoop toch echt dat het daarna niet meer terugkomt.

En ik heb ook nog olvarit wortel zonder aardappel weten te vinden, hij staat nog ongeopend in de kast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .