Ga naar inhoud

Na 3 dagen dood ...


mzitnamor

Aanbevolen berichten

Zou 10 procent van de dieren winkels het goed doen.....dan doet 90 procent het fout.... scheid het kaf van het koren....

Koop niet in dieren winkels....is het advies ondanks dat sommige het goed doen.

Je herkend ze niet.Ze liegen ook rustig konijn is 8 weken blijkt 5 weken te zijn.

En waarom verkoopt een dieren winkel konijnen.....om hun produkten er bij te verkopen.Dat is kassa....maar de juiste voorlichting ontbreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben me een nieuwe aangeboden. Niet mee genomen, ben het eigenlijk ook niet van plan. Ze zeiden dat het diertje jong is en dit hun dan weleens kan overkomen. "Bij de ene konijn wel en de ander niet". Het konijntje had blijkbaar diarree (in de ochtend pas hoor, want dat wat hij toen had op zijn kontje, had hij de avond daarvoor niet en hij keutelde zelfs nog vrolijk: zelf nog gekeken)

Een beetje gemengde gevoelens over dierenwinkels in het algemeen, lees ik hier. Maar ik persoonlijk geef ondanks de waarschuwingen toch ECHT een kans voor die dieren. Al weet ik dat het moeilijk zou kunnen zijn, ik gun ze toch een goede leven en ik ben ervan overtuigd dat ik ze die kan geven.

Helaas is het dit keer nou eenmaal totaal niet goed gegaan. Maar het konijntje bleek dan ook heel jong zoals ik hier lees.

Ik had het diertje btw de tijd dat we 'm hadden met rust gelaten zodat hij aan de hele situatie kon wennen.

(ps: ik heb nog gegoogled hoe het nou zit met het aantal weken en wanneer je een konijn kunt scheiden. Globaal gezien kom ik toch echt vermeldingen van 6-8 weken, soms 7-8.)

aangepast door mzitnamor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .