Ga naar inhoud

wild van wilgen


marianoverbeek

Aanbevolen berichten

De wilgentakken zijn hier niet aan te slepen; ze eten per dag wel 1 tak weg.Ze zouden volgens mij wel meer willen ook. Hij wordt in no time compleet gestript(van schors ontdaan) en eenmaal kaal is hij niet interessant meer.......

Ben al vrienden aan het mobiliseren om de wilgen bij hun in de buurt af en toe eens te snoeien.

Kwam van de week een bos tegen bij de Action maar die was helaas zonder schors,dus niet interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben een krulwilg in onze tuin. Dat ding groeit toch enorm snel, dus we knippen er regelmatig takken af voor de nijntjes! Twijgjes verdwijnen helemaal en dikkere takken vreten ze helemaal de schors eraf. In de zomer eten ze ook alle blaadjes in een weerlicht op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wolfje is ook weg van wilgen maar hier zijn ze allemaal kaal, alles is weg. Je ziet alleen de boom zelf.

Ik bal er wel van want hij is er ook weg van.

Maar Action?? kan je daar wilgen kopen???

En verder ken ik geen andere bomen waar je iets van af mag halen voor een konijn. Ik neem liever geen risico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier in de tuin 2 knotwilgen staan. Mag ik daar dan zomaar wat takken afdoen en aan de nijnen geven?

knip wat takjes af waar nog bast omheen zit.

Hmmmm. Als ik de volgende keer paastakken haal poot ik eens een tak in een grote pot. Mss dat ie aankomt. Niet geschoten is altijd mis :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

knotwilgen in de buurt zat hier, alleen moet ik maar eens kijken of er nog een mooie tak aan zit (A) we hadden er een gekocht maar die moet ze dus niet, ze knabbelt er even aan en toen was het niet meer interessant

dus even kijken of een gratis tak wat beter in de smaak valt.

Maar ik neem aan dat ik die takken nog moet wassen met lauw warm water?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .