Ga naar inhoud

Sinasappel


Sanne_Vlugt

Aanbevolen berichten

Ik dacht al: Er klopt iets niet, nu weet ik 't weer! Die aa's. Ik wil best delen met mijn konijnen maar ze krijgen al heel veel groentes en op die moment heb ik de vitamientjes zelf nodig, haha. Maar hier houden ze wel van een stukje mandarijn af en toe hoor, kan je best proberen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schattige vind ik de reacties van de diertjes als je de sinaasappel schilt, bij zowel Poes als de nijnen, ze trekken er zo'n gezichtje bij zo van: Iew. (oogjes dicht, neusje optrekken) Probeer maar ns!!

Ik denk dat dat is omdat er allemaal kleine druppeltjes vanaf komen als je schilt.

Maar als het eenmaal geschild is, vinden de nijntjes het wel lekker inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef ze af en toe mandarijn of sinaasappel. als ik er zelf een aan het pellen ben dan is het meteen loos in het hok. er wordt gesprongen en gek gedaan :) ze ruiken dat meteen en vinden het heeerlijk! en dan dat lekker gesmak :) zo geinig altijd. mijn konijnen pakken trouwens altijd eerst het fruit van hun groenteschaaltje en beginnen dan pas aan de kruiden en ander groenvoer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .