Ga naar inhoud

Selder...


zwarte panter

Aanbevolen berichten

Tja, ik heb nogal een bizarre vraag:$

Vroeger reed Hypoliet nogal vaak op Eufrasie.

Toen ze terug kwamen van hun 3 dagen bij Inge Thas, reed hij plots niet meer op Eufrasie.

Hun voeding is toen ook wat veranderd en we hebben de verse groeten terug wat opgebouwd.

Nu krijgen ze sinds een aantal dagen ook terug selder... en plots begint Hypoliet weer te rijden...

Kan selder een invloed hebben op het hormonale gedrag van een konijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, volgens mij zag ik daar iets over op tv een keer, bij een programma met bruiden en zo. Toen moest die man meer selder eten voor euhm... plezier tijdens de huwelijksnacht. :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg dit ook even, mijn konijnen krijgen normaal zowel selderij als bleekselderij door hun groentemix. Maar sinds ze terug zijn uit het pension krijgen ze even geen selderij, maar alleen bleekselderij. En juist nu is het de laatste dagen vreselijk onrustig tussen Muts en Pet met een hoop rijden.

Ben benieuwd als ik woensdag weer selderij kan kopen op de markt, wat er dan gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tja... ik zal jullie even op de hoogte brengen van het testgebeuren...

Het is ondertussen redelijk duidelijk dat Hypoliet van selder meer gaat rijden (kan natuurlijk ook aan Hypoliet liggen:$).

Omdat ik toch niet echt kon geloven dat selder zo'n invloed kon hebben op konijnen, heb ik terug selder gegeven...resultaat... 3 dagen na het starten en rustig opbouwen begon meneer weer te rijden:yes:

En nog geen klein beetje, hij begon zelfs te 'zoemen'... Arme Eufrasie

Vanaf nu staat er hier dus echt geen selder meer op het menu voor de konijnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .