Ga naar inhoud

Welke biks/voeding geven jullie?


Flibberke

Welke biks/voeding geven jullie?  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke biks/voeding geven jullie?

    • Science Selective
      15
    • Russel Rabit
      1
    • Hope Farms
      11
    • Kasper Faunafood
      4
    • Beaphar Xtravital
      1
    • Prestige (Versele-Laga)
      3
    • andere ...
      20


Aanbevolen berichten

Mix van Cuni Complete en Prestige (voor jonge konijnen - niet dat ze nog echt jong zijn maar ja). Ollie was het gewoon om konijnenkorrels te eten en die eet nu van de Cuni Complete, Fluffie laat dit nog steeds links liggen dus voor haar de Prestige (is gemengd voer ..).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik geef Tijger&Bloem de schepbiks van de Jumper.

Ik ben daar eigenlijk mee gestart toen ik Tijger kreeg, en toen ik andere info las op BB wou ik overschakelen (naar 3 maandjes) op Hope Farms. Ik een 3kg zak aangeschafd en heeeel langzaam aan overgeschakeld op HF..

Meneer weigerde het gewoon te eten, soms waren alle oude bikjes eruit en lagen de HF korrels er nog in :lol:

Uiteindelijk heb ik alleen nog HF gegeven, en toen at die helemaal niet meer.. alleen nog hooi en groente's.

Dus.. toen heb ik maar een 25 kg zak van het jumperhuismerk biks genomen..

Ze worden niet vet en zijn gezond, dus ik vind het super :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow haha.. ja ik heb zo'n 25 kg zak, der staat wel een naam op, maar ik noemde het gewoon altijd jumperkorrel.

Ze vinden het onwijs lekker en zo'n zak kost maar 13,75.

Dus dat is weer een meevaller voor mij :D

Maar daarintegen worden ze toch altijd gruwelijk verwend met speelgoed en dergelijke dus ik heb eigenlijk geen winst haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als voer krijgen ze hope farm rabbit supertrio, omdat het goede kwaliteit en betaalbaar is. En ik kan het gewoon hier in de buurt bij een dierenwinkel krijgen dus geen gedoe.

Als snoepje krijgen ze ss, hoewel ik dat sinds de prijsstijging wel wat verder beperkt heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

huismerk bix van de dieren winkel (altijd verpakt nooit zelf schep)

en dat mix ik met een klein beetje konijnen croc (weet even niet welk merk dat is)

en soms koop ik extra grove bix, dat lijkt erop of er 2 bixjes aan elkaar geplakt zitten.

is precies het zelfde als "gewone" bix maar het lijkt dat ze het lekkerder vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .