Ga naar inhoud

Welke biks/voeding geven jullie?


Flibberke

Welke biks/voeding geven jullie?  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke biks/voeding geven jullie?

    • Science Selective
      15
    • Russel Rabit
      1
    • Hope Farms
      11
    • Kasper Faunafood
      4
    • Beaphar Xtravital
      1
    • Prestige (Versele-Laga)
      3
    • andere ...
      20


Aanbevolen berichten

Ik geef gewoon eigenmerk biks van de dierenwinkel, vermengt met een of ander jonge konijnen voer dat hij in de diernwinkel kreeg. Ik ben hem aan het over zetten op biks, maar om hem in één keer alleen maar biks te geven vond ik ook zo wat. Daarom krijgt hij gemengt, maar als ik nieuw voer moet kopen, koop ik gewoon biks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is hope farms te koop? Desnoods via internet.. De nijntjes doen het na mijn idee niet goed op multicorn konijnenkorrel. Ze krijgen nu 80 gram biks ( ik spijbel wel een beetje met af en toe een beetje ss ) en hebben nog steeds plakpoep. Niet zo veel als eerst maar nog steeds wel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen biks meer geven? Ze krijgen daarnaast alleen hooi en rozijntjes.. Dan wil ik liever eerst weer beginnen met portie's groenvoer, en als ze dat gewent zijn stoppen met biks..

Ze gaan trouwens ook jagen enz. als ze niet genoeg eten krijgen...

aangepast door Sascha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik wel, maar ik wil het ze graag besparen :P Het is nu duidelijk wie de baas is, en dat laat ze dan nog meer blijken. Ik ga wel een weekje zonder biks proberen, en in de tussentijd een pietsje biks van mijn oude merk halen en een deel hope farms bestellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .