Ga naar inhoud

Ervaring gekrulde oogleden bij franse hangoren


shanty

Aanbevolen berichten

hallo

na eindelijk verhuist te zijn en na 3 weken weer internet te hebben heb ik een dringende vraag.

Bo had ontstoken oogjes ik ben daarmee naar de dierenarts geweest daar heb ik een zalf voor gekregen en houd dit altijd schoon met gekookt water.

Nu wordt het alleen maar erger. Zij oogleden beginnen om te krullen dus die haren van zijn wimpers irriteren zijn ogen.

Ik heb al een afspraak met de Da gemaakt.

Maar ben erg benieuwd wat hier de ervaringen zijn met dit soort problemen ik heb dingen op google gevonden hierover . Maar dat is toch anders dan echte ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de nagels houd ik altijd netjes bij . De dierenarts die ik belde zij dat dit vaker voorkomt bij konijnen met diepere ogen . En dit zal beginnen bij een ontsteking. Dit is ook wat ik constant terug vindt op internet Met fotos. En is het een verschijnsel omdat het ooglid de bovenste in dit geval opzwelt en daardoor begint te krullen en dit gaat niet uit zich zelf terug zegt mijn DA. ik dacht kan het hier altijd vragen mischien heeft iemand iets soort gelijks . Maar ik ga eerst wel naar de DA kijken wat die er aan kan doen dit zal waarschijnlijk operatief worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .