Ga naar inhoud

Geurkaars


Petradhd

Aanbevolen berichten

In de tuin waar Kerrie, Zout en de Specerijtjes lopen stond een fakkel met een geurkaars. Zie fakkel is omgevallen, en de nijntjes hebben een groot stuk van de kaars opgegeten. Ik zag in ieder geval Kerrie ervan eten, en toen ik wilde gaan kijken wat ze nou toch aan het eten was werd het net afgepakt door Zout. Of de Specerijtjes ervan gegeten hebben weet ik niet, maar ik ga er vanuit van wel.

Heeft er iemand ervaring met kaars-etende-konijnen? Is de kaars giftig? Of de parfum? Is er iets wat ik kan doen? HELP!!! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Poo heeft ook al eens kaars met lontje gegeten! Toen heb ik ook even doodsangsten uitgestaan...maar er gebeurde helemaal niks, hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn! Geef anders even wat anders te eten erachteraan, wat biks ofzo, zodat niet alleen dat spul in zijn darmpjes komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via google al gevonden dat kaars in ieder geval niet giftig is voor mensen en waarschijnlijk ook niet voor konijnen. Maar dan zit ik nog met de parfum die erin zit.

Ik snap trouwens niet dat ze dat lekker vinden, als het ook maar een beetje smaakt zoals het ruikt... :beurk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De parfum zit in de was hé...en de was is parafine...dat glijdt lekker... ik denk dat je je de volgende dagen niet druk moet maken om eventuele verstoppingen... Ik twijfel héél erg of de darmen dat opnemen eigenlijk .... denk dat dat er weer uitkomt zoals het erin is gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb één van mijn nijnen ooit (gezuiverde) parafine moeten geven tegen een verstopping. Op advies van de dierenarts dus. Parafine = kaarsvet. Dat is dus in ieder geval niet giftig. Ik weet niet hoe het zit met de hulpstoffen die er verder in zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .