Ga naar inhoud

sneeuwbal bijna dood


wenerlover

Aanbevolen berichten

Ik vind het wel erg jammer dat er zoveel mensen fokken,

waarvoor is dat nodig ? Er zijn er al te veel konijnen op de wereld,

vaak belanden ze op straat, kinderboerderijnen en opvangen.

De meeste fokker weten erg veel van konijnen af, ook de achtergronden

van de konijnen, maar vind het jammer dat er zoveel mensen fokken,

maarja, het is een maal zo :)

ik fok voor de tentoonstelingen dus zeg maar om de kleur te verbeteren van het ras

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja idd, ik mag het hopen voor je, het is een mooi konijn :) ja snap ik, maar waarom ? waarom zou de kleur moeten veranderen ? een konijn is een konijn, of zit ik verkeerd :) kan hoor, heb er niet zo veel vertand van,

maar wat maakt het nou uit ? wat voor rassen er zijn, jonge konijntje hebben is erg leuk,

ze zijn zéér schattig, maar ik kan het fout hebben:)

aangepast door Claire
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, ik mag het hopen voor je, het is een mooi konijn :) ja snap ik, maar waarom ? waarom zou de kleur moeten veranderen ? een konijn is een konijn, of zit ik verkeerd :) kan hoor, heb er niet zo veel vertand van,

maar wat maakt het nou uit ? wat voor rassen er zijn, jonge konijntje hebben is erg leuk,

ze zijn zéér schattig, maar ik kan het fout hebben:)

weet mischien vind je het leuk om eens op het fokkerforum te kijken daar staad veel info over het fokken van ras konijnen :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze niet drinkt krijgt ze dus ook de AB niet binnen.

Mogelijk wil ze niet aan de fles drinken doordat het poeder smaak aan het water geeft en ze daarom de fles links laat liggen.

Zoals Cindy al aangaf is een substantie om rechtstreekts toe te dienen beter.

ja dat hij ook de da ook beter kunnen doen

maar ik heb een vraagje mag een konijn ook baby voeding wortel smaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee want mijn beide ouders hebben griep maar mijn oom heeft haar nog even goed bekeken en die zei dat ze er weer prima uit zag ze drink nu ook weer prima maar ik blijf haar goed in de gaten houden

Riskant... jouw oom is toch geen DA? Daarbij doet hij zieke dieren meteen weg of maakt ze af, dus weet hij wel waar hij op moet letten?

Fijn dat ze weer goed drinkt, maar als ik jou was was ik toch echt even langs de DA gegaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een discussie weer zeg...

Ik denk dat iedereen hier anders over zijn/haar konijnen denkt en de verzorging ervan. Daarbij inbegrepen: de mate van naar de DA gaan.

Wanneer ga je wel, wanneer ga je niet..

Vanuit zo een forum is het moeilijk beoordelen of je wel of niet moet gaan..

Ik denk dat je zelf het beste aan je konijn en haar gedrag merkt of ze zich wel of niet goed voelt.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte met je zieke nijntje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het met loes eens en ongeacht of een fokker zulke dieren nou afmaakt of niet, ik heb meer vertrouwen in een fokker als die zegt ze ziet er weer goed uit, dan in menig da die niet eens konijnkundig zijn.

Iedereen moet zelf een afweging maken wanneer wel of niet te gaan met een dier.

Eet een konijn weer goed, gedraagd zich weer normaal dan is het alleen maar achter de feiten aan lopen als je dan nog naar een da gaat.

Ik heb zoals ik hier al aangaf het vaker meegemaakt en al deze dieren zijn zonder da deskundigheid er gewoon door goeie snelle actie weer opgeknapt

aangepast door Mireille
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het met loes eens en ongeacht of een fokker zulke dieren nou afmaakt of niet, ik heb meer vertrouwen in een fokker als die zegt ze ziet er weer goed uit, dan in menig da die niet eens konijnkundig zijn.

Iedereen moet zelf een afweging maken wanneer wel of niet te gaan met een dier.

Eet een konijn weer goed, gedraagd zich weer normaal dan is het alleen maar achter de feiten aan lopen als je dan nog naar een da gaat.

Ik heb zoals ik hier al aangaf het vaker meegemaakt en al deze dieren zijn zonder da deskundigheid er gewoon door goeie snelle actie weer opgeknapt

ik ben het helemaal met je eens sneeuwbal is weer erg vrolijk en springt weer in het rond ze heeft hier wel van geleerd want ze eet veer rustiger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .