Ga naar inhoud

Wat mogen jonge konijntjes al (wel) eten?


Joya*

Aanbevolen berichten

Tja...geen idee...

Hier hebben wel vaker 2 meiden samen gezeten en dat is nog nooit verkeerd gegaan..

Het is wel goed om voor ogen te houden dat een bepaalde mening, geen gegeven gaat worden..

Als iemand dus ooit ergens zegt: ik heb niet zulke goede ervaring met 2 voedsters.

Dat je dat dan vervolgens niet gaat gebruiken als zijnde dat het een gegeven is: DUS 2 voedsters gaan niet samen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk zijn er siuatie's dat twee voedsters samen kunnen, maar als het fout gaat en die kans zit er zeker in gaat het ook goed fout en dan ineens, bv. je hebt twee voedsters samen zitten al voor een paar maanden en op een dag kom je bij het hok en zijn er diepe wonden geslagen, die kans is zeer groot. Mensen willen vaak horen wat ze willen horen en als je zegt dat voedsters samen kunnen zullen mensen dat dan ook doen om kosten uit te sparen voor een castratie, dus ik vertel het altijd aan de mensen alsof het een gegeven is, uit veiligheid voor de konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik al even lid ben, en me goed heb verdiept wist ik dit niet.

Ik denk mijn fokster ook niet.

Want heb twee zusjes van 9 wkn bij elkaar zitten.

Zij vond het juist leuk dat deze twee samen bleven.

Wat betreft de broodfok...

Ik zou eens bij de honden kijken, dat is nog stukken erger en dat allemaal omdat mensen een stamboomhond te duur vinden.

Daarnaast deel ik de mening van Joya dat er soms erg heftig wordt gereageerd.

Zo gaat men ook altijd met elkaar om op shows, heel jammer.

Voor mij dus ook een reden om daar niet meer aan deel te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .