Ga naar inhoud

ab kuur nummer 6?


klumpie

Aanbevolen berichten

ja maar ze vroeg mij een uitleg waarom ik nog een ab kuur nutteloos vond.

Mijn eerste reactie was geen reactie op haar maar een reactie naar de topic starter, daarna volgde mijn uitleg.

Sorry maar ik heb nergens gezegt dat rian niks weet en als zij het zo wel heeft opgevat, sorry mijn reactie was niet naar jou bedoeld om je te laten denken dat je niks weet.

Het was mijn mening met mijn beredenatie en een ieder is vrij zijn of haar mening te uiten, of is dat niet het doel van een forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het topic even gelezen conclusie :

Rian zegt : probeer smalspectrum ab en noemt twe namen van antibiotica op om te proberen.

Mireille zegt : ga naar de da en laat een kweek nemen van het snot, dat weet je welke bacterie je moet bestrijden en kan je met deze wetenschap de juiste ab geven.

Ik moet mij aansluiten bij Mireille, zo handelen wij ook hier in de opvang als na de eerste kuur het niet aanslaat. Mireille heeft met geen woord gerept over dat rianne er geen verstand van zou hebben en ik kan ook niet anders concluderen dat rianne zich aangevallen voelt wat nergens voor nodig is. Ieder zijn eigen mening en ervaring en elkaar daarin respecteren, het gaat hier erop dat we tips kunnen geven om het konijntje te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk, ieder zijn mening, niks aan de hand toch. Ik vond het jammer dat het er even op leek alsof er over mijn eerste reactie heen werd gelezen, ik probeer alleen maar mee te denken en over die 2 AB's die Klumpie noemde heb ik even wat opgezocht op internet, en dat hier neer gezet. Dat ik niks weet was gewoon sarcastisch bedoeld, ik denk dat ik hier en daar wel wat weet van medicatie en vond het dan ook jammer dat dit niet mee werd genomen.

Zo, en nu gaan we weer verder BB'en en blijven we naar elkaar lachen. Daar zijn we toch allemaal samen konijnenvriendjes voor? :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ben naar een andere DA geweest en er is een kweek opgestuurd. Nu afwachten wat er uit komt....

ondertussen wel weer een nieuwe ABkuur en ontstekingsremmers gekregen......

we wachten af

iedereen bedankt de reacties (en geen ruzie meer maken..... ;)

aangepast door klumpie
Link naar reactie
Delen op andere sites

weer enrofloxral drops en ontstekingsremmers omdat ze vond dat de longen niet goed klonken. het is even afwachten wat de kweek zegt.

heb net trouwens een ongelukje met 'r gehad. :$

ze liep los in de kamer en ik wilde haar pakken, dus ik loop op haar af en toen ik vlakbij was liep zij net naar voren waardoor ik haar met de voorkant van mn schoen bij har neusje raak. ze begint direct hard te niezen en ik zie nu dat er stukje vel met haar van haar toch al zo snotterige neus met harde stukken is losgeraakt. (een beetje het idee als je zelf heel erg verkouden bent, dat je hele neusrand dan zeer doet...)

nu heeft het een beetje gebloed waar het stukje los zit. shit shit (sorry..) ik zit er maar niet aan....

ze zit nu wel rustig op mn schoot terwijl ik dit typ, maar ze schokt een klein beetje met haar hoofd.... heel lichtjes net of ze de hik heeft zeg maar.

hoop maar dat e er niet al te veel last van heeft......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .