Ga naar inhoud

Wat betalen jullie voor supreme rabbit selective


Tanmasja

Aanbevolen berichten

Ik heb jaren SS gebruikt. Doordat ik nu 6 konijnen heb wilde ik overstappen op Havens voer. Ik was nog aan het afbouwen met de SS en prompt heeft Stampertje haakjes op de kiezen wat hij nog nooit heeft gehad. Het hoeft hier uiteraard niet mee te maken te hebben maar durf nu toch niet meer over te stappen. Ik meng het nu 50/50.

Groenten en hooi eten ze goed dus dat kan het niet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik betaal € 6,70 voor 1,5 kg. Mijn nijnen komen uit een opvang en kregen daar ander voer. Toen ik ze net een week had, bleek de voedster haakjes te hebben. Die heb ik (iets meer dan een half jaar geleden) weg laten halen en sindsdien zijn ze nog niet teruggekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop altijd zaken van 10 kilo. De prijzen zijn asociaal gestegen. Eerst betaalde ik 36,99 en nu 46,99. Ik koop het gewoon bij de dierenspeciaalzaak een paar straten verderop. Ook de winkeleigenaar vond de prijs schandalig gestegen, hij zei dat ik ook hope farms kon voeren. Dat zien wij niet zitten. Science vinden we geweldig voer. De nijnen zijn er verzot op en ze hebben nog nooit plakpoep gehad. Dan maar meer betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .