Ga naar inhoud

Hooi niet meer aan te slepen...


Sabbie

Aanbevolen berichten

Hallo!

Er is hier sinds 1,5 week een kleine verandering in het gedrag van mijn twee konijnen.... Voorheen aten ze redelijk wat hooi, maar sinds 1,5 is het niet meer normaal!! Aan de kooi heb ik 2 flinke hooiruifen en 1 zo'n balletje hangen, maar deze moeten wel 2, 3x per dag hélemaal gevuld worden. Zodra er weer in zit, staan die twee alweer te dringen..

Er heeft verder geen verandering in voeding plaatsgevonden...

Betekent dit dat ze honger hebben? Of vinden ze het (ineens??) ontzettend lekker??

Of (misschien beetje ver gezocht) toch instinct omdat er in het wild in de winter minder eten te vinden is??

Ik vind het in ieder geval érg opvallend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week terug, at Dille ook in 7 dagen 2.5 kilo hooi weg. Dat was net een nieuwe zak en op de een of andere manier vond hij die erg lekker, nu eet hij weer minder hooi, maar nog steeds genoeg.

Ik weet niet, 'hoe' jij je hooi koopt (in de winkel?). Misschien kun je eens bij een boer langs gaan, daar heb je vaak meer hooi voor minder geld, voor als het echt té gek word :)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .