Ga naar inhoud

Joepie!


Cynthia

Aanbevolen berichten

Moet het eventjes zeggen, want ik ben zo blij!

Ik heb na maanden zeuren eindelijk een vriend van me kunnen overtuigen dat knaagstenen slecht zijn en hij heeft m weggegooid!!:mdr::bounce::party: Hij heeft dan wel cavia's, maar daar is het even slecht voor als konijnen. Ik ben dus erg blij dat ik hem heb kunnen overtuigen:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is goed nieuws :mdr:,

Had hier een jaar geleden voor een weekje 2 oppas cavia's, die ook een knaagsteen hadden en andere dingen die ze echt heel hard nodig hadden zoals hooi en speeltjes enzo. Ik heb de knaagsteen er gelijk uitgehaalt en toen ze terug waren heb ik gezegd dat het echt heel slecht is en dat ze echt dringend hooi moeten kopen, Volgens mij heeft het toen wel geholpen, maar meestal als ik iets zeg denken ze dat het niet waar is omdat ik nog maar een kind ben :grrrrrr: ( 15 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poe, die heb ik even opgeslagen. Voor het geval het ooit nodig is meerdere mensen te overtuigen dat ze de knaagsteen van hun konijn/cavia weghalen.

@Wouzzy: Het is inderdaad vervelend als mensen dingen niet van je aan willen nemen vanwege leeftijd. Ik heb daar ook veel last van gehad. Het begint nu wel steeds minder te worden nu ik bijna 18 ben.. Maar het is erg rot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 33 en mensen vinden dat ik veel te veel overdrijf met mijn konijenzorg

konijnen zijn immers makkelijk en goedkoop vervangbaar en kinderen niet

en dat kan ik onmogelijk begriijpen omdat ik geen moeder ben

na een eindeloze discussie dacht krijg jij maar het heen en weer

debiellig gedoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 33 en mensen vinden dat ik veel te veel overdrijf met mijn konijenzorg

konijnen zijn immers makkelijk en goedkoop vervangbaar en kinderen niet

en dat kan ik onmogelijk begriijpen omdat ik geen moeder ben

na een eindeloze discussie dacht krijg jij maar het heen en weer

debiellig gedoe

Ik ben wel moeder, maar mijn diertjes daar doe ik toch heel veel voor hoor.

Een kind is toch ook nooit te jong om te leren hoe je met dieren om moet gaan. En ook al ga je iets leuks doen dat je konijn/cavia toch verzorgd moet worden. Ook bij mij vinden mensen vaak dat ik het overdrijf. Laat ze dat lekker vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel moeder, maar mijn diertjes daar doe ik toch heel veel voor hoor.

Een kind is toch ook nooit te jong om te leren hoe je met dieren om moet gaan. En ook al ga je iets leuks doen dat je konijn/cavia toch verzorgd moet worden. Ook bij mij vinden mensen vaak dat ik het overdrijf. Laat ze dat lekker vinden.

ja dat ben ik volledig met je eens :yes:

een betere toekomst begint bij de opvoeding van je kind..

ik kan het op zich wel laten , maar als ze dan het idee hebben dat ik overdrijf en zo'n beestje zit te leiden daar kan ik niet tegen en vooral de opmerking dat ik het niet begrijp omdat ik geen kinderen heb

ben nu 8 x tante door alle benoemd als meest favo tante allertijde (wat ene compliment) denk ik dat ik toch best weet hoe om te gaan met kinderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .