Ga naar inhoud

Spieren op achterhand


Rian

Aanbevolen berichten

Het valt me op dat ik bij Poo, als ik hem over zijn ruggetje en kont aai, nauwelijks bot voel. Hij is niet te dik, dus ik neem aan dat het stevig spierweefsel is. Hij springt en rent ook goed.

Maar...bij Muis voel ik eigenlijk wel goed haar botjes, haar heupjes. Ze is niet mager. Ze heeft daar nauwelijks weefsel over zitten en is ook geen springer, ik merk dat ze altijd lomp haar hok in- en uit springt en ook hoger gelegen gedeelten in de woonkamer springt ze prima op, maar het lijkt alsof ze er niet af durft te springen. Als ik haar aai over rug en kont, zakt ze door haar achterpoten, ik dacht dat dat was omdat ze er niks van moet hebben, maar nu begin ik toch te twijfelen. Moet ik me zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar ze loopt en rent verder prima, ook gewoon wat hoger op de achterpoten, dus niet doorgezakt. Kan ze hier gewoon oud mee worden? Ik heb ook nog even zitten denken aan haar castratie, doordat ze nu geen eierstokken meer heeft en dus geen oestrogenen meer aanmaakt gaat haar botstructuur natuurlijk ook veel sneller achteruit, zou het daar dan door komen of is het echt aangeboren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .