Ga naar inhoud

Op naar de DA.


Diddl

Aanbevolen berichten

Die stank wijst naar mijn idee op een verstopping, ontlasting die langer blijft zitten gaat rotten en vreselijk stinken. Dat wat er dan nog langs kan passeren (diarree) neemt die geur dus mee. Maar ik weet er niet het fijne van, vind het wel echt shit hoor dat t niet goed gaat, maar volhouden, jij kunt m helpen dus dat komt vast goed!

Kun je niet achterhalen of hij niet iets heel erg verkeerds heeft gegeten?

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Gizmo woont binnen en hij is een van de drie konijnen wat niet aan de bedrading of het tapijt zit. Wat hij nog wel eens wil pikken zijn de kattenbrokjes. Of Hope Farms moet de samenstelling hebben veranderd of ze hebben te veel spul gespoten op de andijvie maar dan zouden meer nijntjes er last van moeten hebben lijkt me.

aangepast door Diddl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft nu net Peterselie op en vroeg om meer. Ik durf alleen niet teveel te geven. Straks geef ik nog wat andijvie en nog wat pijnmedicatie. Punky is gelukkig ook weer gaan eten en dat lijkt mij ook wel een goed teken. Nu alleen Squerl nog dat eten ze allemaal weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft de hele plant op, nou ja..de stelen die ik van de plant heb geknipt dan en natuurlijk eet Punky er ook van. Hij heeft tussendoor ook van zijn hooi gegeten en hij heeft zijn kooi opgeruimd. Gizmo gooit altijd alle speeltjes in hun voerbak bij elkaar voor het slapen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Debbie en dat hoop ik ook. Normaal heeft mijn eigen da altijd zaterdagochtend dienst maar helaas zit hij in het gips. Anders had ik gewoon bij hem kunnen gaan. Van hem weet ik ook dat hij niet gaat prutsen, als hij het niet meer weet of iets niet durft dan zegt mijn da dat gewoon eerlijk en verwijst hij mij door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .