Ga naar inhoud

vliegen en maden


Cynne

Aanbevolen berichten

Hey mensen wou jullie nog maar eventje op jullie hoede houden. De herfst is stilaan wel aan het inzetten maar door de verwarring in het weer deze vakantie juli te warm, augustus te nat zijn vele vliegen nu nog op pad.

Regelmatig nijnenkontjes controleren is de boodschap.

Poepplekken uitwassen elke dag en inwrijven met citronella is preventief werken.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik controleer ook heel veel maar ik weet niet wat het is. Ik had er in de zomerv akantie geen last van en nu lijken ze er altijd te zijn! grrr! ik verschoon nu zeker om de twee dagen het hele hok en de plasplek en poepjes constant. En ik kijk zijn kontje na en keer de garage elke dag uit zodat niks de vliegen aantrekt maar ik denk (nu op dit moment valt mijn frank) dat ik weet waar het aan ligt.

Mijn broer en zus hun ratten staan er nu ook en die zullen wel vuil zijn en die beesten aantrekken. Ik ga van mijn oren maken :) tot zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk nu, ik maak alle hokjes schoon omdat mijn broer en zus hun interesse zowat lijken te verliezen in hun diertjes en ik het niet over mij hart krijg er niks aan te doen en blijkt dat de hokjes echt vuil waren en dat de vliegen daar dus de oorzaak van waren.

Ik dacht dat ze hun hokken nog deden. Verkeerd gedacht dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach,dat gebeurt vaker. Dan hebben mensen geen zin meer in schoonmaken en verzorgen terwijl dat toch maar een uurtje per week in beslag neemt. Nou ja,legt aan de hoeveelheid dieren maar toch.....Als je dieren neemt heb je dat toch voor ze over? Goed dat jij ze nu verzorgd hebt. Zijn die vliegen tenminste ook weg,nu het weer schoon is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .