Ga naar inhoud

Konijntje 11 dagen valt af


Cisl0oveGeryon

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje is verstoten en wordt nu met de hand grootgebracht. Gisteren zijn zijn oogjes opengegaan, ik heb vandaag wat hooi in zijn mandje gelegd, toen knabbelde hij aan 1 hooisprietjes, maar doet er niks meer mee. Hij kreeg eerst melk van zijn moeder, maar viel af. Wij zijn erachter gekomen dat er al 3 dagen geen melk meer uit moeder kwam, omdat ze dacht dat ze geen kindjes meer had (de anderen waren al gestorven hiervoor...) dus hij viel echt 12 gram af en woog eerst al geen 100 gram bij een week. Nu geven we hem geitenmelk en hij is al 6 gram aangekomen, maar nu valt hij weer 3 gram af. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik moet hem 15 ml per dag geven, en heb hem gister 11,5 ml gegeven, want hij kreeg niet meer op. Vandaag heeft hij in de ochtend 5 ml op, en net maar 1ml, want meer wilt hij niet drinken. Ik ga hem nog een paar keer voeden, maar als het zo doorgaat weet ik niet zzeker of hij het wel gaat halen. We gaan dat multikwak + K nogwat bestellen en dan ook een paar speentjes, want we hebben nog geen speentje om ons spuitje heen. Ook begrijpt hij het nog steeds niet, als ik met dat ding naar zijn mond ga, doet hij zijn hoofd weg en begint te protesteren. Ik moet het spuitje dan wel ver in zijn mond doen aan de zijkant, anders drinkt hij gewoon niet. Weten jullie wat ik zou moeten doen? Alvast bedankt!

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je ondertussen die KMR + Multimelk wel besteld had, je weet dit namelijk al langer en in dit topic lees ik weer dat je het gaat bestellen. Ik zou het konijntje naar een goeie opvang brengen die verstand heeft van zaken zodat die nog een kans maakt, want door het verslikken etc. kan er nog wel is wat anders zijn ontstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .