Ga naar inhoud

Afgebroken nagel...


Sabbie

Aanbevolen berichten

:erf: Ik liep vandaag langs het hok van Jossie (ons nieuwe konijntje van 11 weken)... Wat zag ik? Allemaal bloed!! Ik schrok me kapot! Ik heb haar meteen uit de kooi gehaald om haar lijfje te inspecteren. Wat zag ik? Haar nageltje was afgebroken! :( Ondanks dit, huppelde ze vrolijk rond..

Ik als een gek naar de DA! (ben nogal een stresskip als het om mijn konijnen gaat) Daar bleek dat hij hélemaal was afgebroken. Daarom had ze er waarschijnlijk geen last van. Ik vind het zo zielig voor haar! Heb haar vandaag extra verwend, hoewel zij nergens last van lijkt te hebben...

Hoe het is gebeurd weet niemand. De DA dacht dat ze misschien was blijven haken aan de tralies? Maar haar nageltjes zijn helemaal niet zo lang.. Ik zal het dus nooit weten.

De schrik zat er goed in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooh... ik kan em voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Als je zoveel bloed ziet is dat natuurlijk iets waarvan je gelijk schrikt.

Dat ze is blijven haken zou goed kunnen......

Verder kun je neit meer doen dan het goed in de gaten houden en controleren of het niet warm, rood of dik word.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jossie is nog steeds vrolijk en heeft (naar mijn idee) geen centje pijn! Ik heb voor de zekerheid een dekentje in haar kooi gelegd, zodat ze lekker zacht kan huppelen. Het is al snel gestopt met bloeden. Ze heeft het zelf netjes schoon gelikt. (ze is nu weer mooi wit! ;) )

Ik ben zo trots op dat kleine hummeltje! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .